FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: ghrh w Luty 25, 2013, 09:36:40 am
-
Według WP według Dekry jest słabo...
http://moto.wp.pl/gid,15356697,img,15356784,page,4,title,DEKRA-2013-najbardziej-awaryjne-samochody,galeriazdjecie.html (http://moto.wp.pl/gid,15356697,img,15356784,page,4,title,DEKRA-2013-najbardziej-awaryjne-samochody,galeriazdjecie.html)
Przebieg 50-100 tys. km
Renault Laguna II - DMI 59,6 proc.
Przy średniej dla tej kategorii wynoszącej DMI 78,4 proc., jest to słaby wynik. Odstępstwo jest jednak mniejsze niż w przypadku aut kompaktowych. Usterkowością wyższą od średniej odznaczają się również modele:
Volkswagen Passat B5 - DMI 65,1 proc.,
Citroen C5 I generacji - DMI 65,6 proc.,
Ford Mondeo MKII - 69,5 proc.,
Opel Vectra C - DMi 70,6 proc.,
Subaru Impreza - DMI 72 proc.,
Mercedes Klasy C - DMI 72,6 proc.,
Jaguar X-Type - DMI 72,7 proc.,
Opel Signum - DMI 76,1 proc.,
Fiat Croma - 77,4 proc.
-
Tylko z tego co gdzieś tam kiedyś czytałem to w X-type najbardziej awaryjne są diesle 2l. i skrzynie automatyczne, nie to, że same skrzynie się sypią tylko jakieś czujniki, ogólnie osprzęt, a na trzecim miejscu był napęd... :P
-
Po roku posiadania Xa mechanicznie nie mialem usterek. Mam Typ Sport z twardym zawieszeniem i tylko o to sie boje na tych drogach
-
lucas.pl, powiedz, twoje zawieszenie od zwykłego czym się różni? twardością sprężyn czy czymś jeszcze??