FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: lucas.lp w Styczeń 03, 2013, 11:36:14 am
-
Szukałem na forum... W JagCar kupno będzie drogo ale przeciez jest kodowanie. Czy moge zakupić uzywany i kodowac? Jak to dziala? Bede musial wymienic bo kiedys padnie, i przycisk otwDrzwi czasami nie mozna wcisnac.
-
Ja kupowałem używkę i kodowałem immo no i centralny. Grot dokupić i dociąć. A później popatrzyłem na cenę nowego z kodowaniem i docinaniem.. i kurna przepłaciłem za używkę.. więc z doświadczenia nie idź tą drogą. :-V
-
Ja mam fabrycznie nowe piloty do wersji europejskiej. Jest to główna część pilota, taka jak w linku:
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-jaguar-s-type-x-type-kluczyki-piloty-i2876141308.html (http://allegro.pl/kluczyk-pilot-jaguar-s-type-x-type-kluczyki-piloty-i2876141308.html)
Ja mogę zrobić cenę 250zł. Zostały mi chyba tylko 2 sztuki!
PS. na używki lepiej uważać. Na różnych aukcjach w UK sprzedawane są hurtowo piloty za grosze, ale napisane jest, że nie działają lub np poszczególne przyciski mają jakiś unfall. Często te właśnie piloty trafiają do Polski a jak ktoś kupi i nie będzie działać to sprzedawca powie, że to przecież używka, a nowe to w serwisie ;)
-
Za dorobienie i zaprogramowanie kluczyka bez pilota zapłaciłem ok 200 PLN . Kluczyk z pilotem (taki jak oryginał) kosztowałby mnie ok 500 PLN.
Jeżeli kupisz używany kluczyk to immobilizera nie zaprogramujesz, pilota zaprogramujesz. Dla pilota kupiłem cały kluczyk za 60 PLN (działa i wygląda jak nowy), ale trzeba dobrze wybrać ofertę bo jest dużo złomu.
-
a do czego służy ten czerwony przycisk ze światłem? bo przyciskam i nic się nie dzieje:D
-
Włącza długie na ok 1 minutę. Jakbyś np był w ciemnym lesie i chciał sobie przyświecić w poszukiwaniu auta. A jak naciśniesz kilka razy to się włącza alarm.
-
to u mnie jest coś nie tak bo ten przycisk nie reaguje:(
-
Własnie mam teraz tak samo, moze przez baterie
-
ale u mnie wszystkie inne reagują tylko nie ten ze światłem
-
a może ta funkcja u Was po prostu nie działa? Nie jest to często używany przycisk i raczej nie zużył się.
-
a można go jakoś zaprogramować?
-
jeżeli nie działają jakieś przyciski to czasami pomaga, gdy sie przeprogramuje pilota na nowo
a jeżeli chodzi o te światła to one włączają się na 30 sekund po to aby np. oswietlić drogę do drzwi wejściowych w ciemnej okolicy
ja czasami używam, aby znaleźć odpowiedni klucz do drzwi, bo mam ciemno przed domem
Kumplowi nie działa, ale może poprostu jego auto nie ma tej funkcji (nie wiem czy wszystkie to miały) - jego Jag jest starszy
-
żeby przeprogramować pilota trzeba udać się do serwisu cz można to samemu zrobić?
-
Witam,
Korzystając z okazji podepne się do tematu kluczyka. Mam dość nietypowy problem ze swoim Iksem.
Miałem oryginalny, działajacy kluczyk, który niestety został lekkomyslnie wyprany wraz ze spodniami przez moją dziewczynę:) Po osuszeniu, przeczyszczeniu i wymianie baterii niestety nie działa (nawet po opnownym zaprogramowaniu). Jako że posiadam drugi klucz z pilotem stwierdziłem że bede go używał. I tu zaczynają się schody... On równiez słabo działa. Wymieniłem baterie, zaprogramowałem zgodnie ze wskazówkami z forum. Wszystko poszło sprawnie (były odgłosy 2 gongu itp.) Problem polega na tym że pilot działa jakby przez chwilę. Po programowaniu działa OK. Jednak gdy zamkne Jaga i odejdę na kilka minut klucz "zapomina" że jest zaprogramowany. Muszę otwierać drzwi ręcznie. Wystarczy otworzyć drzwi grotem i pilot znowu ożywa tzn. zamyka, otwiera itp. To samo po odpaleniu samochodu - mogę go znowy normalnie zamykać z pilota. Gdy się oddale (chocby na 5 minut) i wrócę to pilot jest znowu martwy. Nie pomaga ponowne programowanie. Dziwna usterka. Czy ktos z forumowiczów miał podobny problem? Pozdrawiam i czekam na sugestie!