FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: anticrux w Grudzień 30, 2012, 00:01:41 am
-
czy któryś z kolegów ma takie coś, albo coś o tym wie?
http://allegro.pl/chip-tuning-powerbox-cyfrowy-jaguar-s-type-x-type-i2875601734.html (http://allegro.pl/chip-tuning-powerbox-cyfrowy-jaguar-s-type-x-type-i2875601734.html)
-
Możesz to urządzenie włożyć między bajki i pokazać dziecku na dobranoc.
Firma nie sprawdza stanu silnika przed montażem, nie bada auta na hamowni co jest podstawą przy tego typu operacjach.
Krótko mówiąc jest to jeden wielki "drut".
-
bajki bajkami, ale może ktoś próbował, bo patrząc po komentarzach, to albo ludzie mają niesamowite placebo, albo to serio działa...
tak się zastanawiam aby zamówić i przetestować to przez ustawowe 10 dni, ale jeśli już ktoś przez to przechodził to bym wolał wykorzystać doświadczenie.
-
Rozumiem ale jeśli to załozysz i pojedziesz na hamownie a efekt będzie zerowy? Zwrócą Ci za hamownie?
Albo nie daj boże korby wyjdą bokiem albo turbo sie rozsypie oddadza Ci za remont? Wątpie!
Będzie śpiewka że to wina silnika.
Pamietaj że każdy dobry chip to jest zmiana mapy sterowania silnikiem biorąca pod uwagę zarówno zuzycie silnika jak i jego możliwosci a skoro ten chip jest do wszystkiego to jest do niczego.
-
ustawiany jest pod konkretny model i silnik, tutaj goście szerzej o tym piszą, niż na wcześniej pokazanej aukcji:
http://allegro.pl/chip-tuning-jaguar-x-type-2-0-d-chiptuning-i2869904276.html (http://allegro.pl/chip-tuning-jaguar-x-type-2-0-d-chiptuning-i2869904276.html)
-
ustawiany jest pod konkretny model i silnik, tutaj goście szerzej o tym piszą, niż na wcześniej pokazanej aukcji:
http://allegro.pl/chip-tuning-jaguar-x-type-2-0-d-chiptuning-i2869904276.html (http://allegro.pl/chip-tuning-jaguar-x-type-2-0-d-chiptuning-i2869904276.html)
Cobi'emu chodzi o to że chip może i jest pod konkretny model i silnik, ale bierzesz np. trzy auta z identycznym silnikiem i każde z nim będzie zużyte w różnym stopniu, a co za tym idzie bez wcześniejszych badań na hamowni nie da się odpowiednio dobrze napisać programu, tylko jest on pisany w sposób uniwersalny dla danej jednostki napędowej czy grupy jednostek... a więc istnieje ryzyko że nie będzie odpowiedniego efektu albo nawet może to doprowadzić w jakichś przypadkach do uszkodzenia silnika, turbiny itp....
-
ja podnosilem moc kiedys w saabie wiec moc byla mierzona na hamowni przed i po.byly wymienoine wtryski na bardziej wydajne ,doloty,swiece.robilem to w profesjonalnej firmie co z saabami jest za pan brat.dodam ze potkrecalem do przyzwoitych parametrow ze 185KM do 230KM chyba.
napewno kondycja silnika jest bardzo wazna bo potem tych wyzszych mocy moze nie wytrzymac.
dodam ze u mnie byl zmieniany komp plus strojenie bez zadnych dziwnych box-ow.u mnie byla benzyna.
w box-y z allegro nie wierze :-thumpdown
-
ja myślę, że największy problem byłby w przypadku gdyby klient zdecydował się zwrócić urządzenie
takie fajne deklaracje o bezproblemowym zwrocie z reguły są niezgodne z realną już zaistniałą sytuacją
jeżeli firma ma jakąś siedzibe i rozmawia się z realnymi ludźmi to jest troszke inaczej niż kupic jakieś cudowne pudełko z niewiadomego źródła
Fajnie byłoby, aby firma zajmująca się taka działalnością miała np. jakies auto demo i potrafiła udowodnić i przekonać klienta, ze warto to coś kupić
z drugiej strony kto wie... to jest byc może tylko nastepny dodatkowy sposób zbytu tych urządzeń