FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: pawelek11 w Listopad 17, 2012, 12:51:35 pm
-
W większości oglądanych przezemnie przed zakupem s-typków, popielniczki były uszkodzone, zastanawiało mnie czemu? :o Teraz już wiem, co jest z tym elementem nie tak ::) Okazuje się że wyciągnięcie popiołki w celu wymiany żarówki wcale do łatwych nie należy :-gwizd a sam element tak delikatnie mówiąc jest filigranowy :-nuts
Idąc tym tropem, proszę o praktyczne porady jak skutecznie wyciągnąć to z tunelu środkowego tak aby nie uszkodzić nic... :- pojecia
-
Widzę że temat jest ciężki...
Może w takim razie ktoś napisze jak zdemontować tunel środkowy, niestety to chyba jedyny sposób... :-gwizd
-
Witaj!
Co do popielniczki to nie wiem co i jak, ale tunel już miałem przyjemność ściągać:)
Wysuwasz rączkę ręcznego do momentu na ile pozwoli mieszek, z tyłu tunelu masz kratki nawiewu dla pasażerów na tyle auta, wyciągasz cały ten panel z tymi kratkami wczepiany jest na 4 wsówki (dość mocno trzymają) pod tym masz śrubki. Później unosisz tunel, też jest na wczepach, wyczepiasz kostki Włączników DSC i S. Rączka ręcznego do góry na maxa i ściągasz całość. Mam nadzieję że pomogłem :P
-
Mam wrażenie że rozmawiamy o dwóch różnych konstrukcjach, pomijam fakt czy jest to manual czy automat, do wyciągnięcia popielniczki wystarczy uniesienie przodu tunelu o jakieś 2-3 cm w górę, rączka hamulca przecież nie jest połączona z mieszkiem, mieszek jest spinany na zatrzask????
-
w moim kotku z 99r. automat jest jak pisałem:)
-
podłacze się, podpowiecie mi przy okazji jak jest mocowany uchwyt na napoje w konsoli środkowej, muszę wyjąć cała konsolę, czy uchwyt wyjdzie sam , nie chcę nic urwać.
-
kolego uchwyt demontujesz razem z całą obudową po części jest zintegrowany :) Powodzenia :-super