FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: John w Listopad 15, 2012, 21:12:33 pm
-
Witam.
Oglądałem dzisiaj Jaga S-type. Problem pojawił się z automatyczną skrzynią biegów. Silnik V6 3:0 rocznik 2001. A więc z tego co zauważyłem:
Skrzynie przerzuca prawidłowo biegi na pozycji 4.
W postoju lewarek chodzi z oporem, przy wrzuceniu na D,R obroty silnika lekko skaczą, jakby falowały.
W pozycji na D skrzynia przerzuca ze znaczym opoznieniem, czasami jest potrzebe popuszczenie gazu w celu zmiany biegu ( mam jakieś porówanie jeżdziłem innym S-Typem i reakcja byłą zwawższa). W trybie Sport brak widzocznych zmian, (problem identyczny).
Oczywiście diagnoza sprzedającego zmiana filtru i oleju w skrzyni :D
I tu mam pytanie do forumowiczów jak diagnoza i jakie koszty naprawy przy zakupie takiego Jag'a.
Pozdrawiam.
-
olej i filtr to podstawa w automacie , mogę być tarczki na wykończeniu lub Sprzęgło hydrokinetyczne tak czy owak remont skrzyni cie nie ominie .
-
Dzięki za odpowiedź.
Ja stawiałem na elektrozawory lub bardziej płytę sterującą.
Dobre wyliczenia 3k na remont lub do 5k na wymianę skrzyni?
Zacząłbym od sprawdzenia oleju czy nie ma opiłków i wymiany jest sens? Zestaw ok?
2x http://allegro.pl/carlube-atf-u-dexron-vi-mercon-v-atf3-atf4-4-55l-i2789300035.html
http://midparts.com.pl/pl_PL/p/5R55N-Filtr-oleju-99-up/152?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-11&utm_content=152#nclid=9165f686b0c581bab868fc746ab086b3
http://midparts.com.pl/pl/p/LUBEGARD-M-V-ATF-dodatek-do-skrzyn-Ford/1861
-
tak jest sens od tego musisz zacząć :)