FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Racepl w Listopad 14, 2012, 00:12:08 am
-
Czy zna ktos parametry ustawienia takiego kota? Po wymianie lacznika z tylu goscie ustawili laserowo i sciaga delikatnie w prawo a bylo ok. Jakies rady koledzy?
-
Ja też jakiś czas temu wymieniałem łącznik (i jeszcze kilka innych rzeczy) i później ustawiałem właśnie laserowo u diagnosty zbieżność... skoro ściąga auto, a nie ściągało to znaczy że trzeba do panów pojechać i niech poprawią to co źle ustawili... albo zmienić zakład na taki w którym zrobią to dobrze...
-
A co dadzą Ci same parametry?
Potrzebny jest nr VIN oraz rozmiar obręczy. Jeśli maszyna oprzyrządowanie w miarę nowe nie ma problemów.Wtedy zaczyna się zabawa. Cała strona A4 drobnym druczkiem, a zakład sprawdzający zawieszenie musi mieć nastawy , żeby mieć punkt odniesienia.
Skoro Ci ściąga, a oni twierdzą,że zbieżność jest ok to niech Ci dadzą wydruk. Tam zawarte są nastaw wyjściowe fabryczne, nastawy przed wykonaniem regulacji i ewentualne po, jeśli taka była wymagana. Także typ maszyny którą wykonało się pomiary i o ile się nie mylę data jej regulacji czy legalizacji.
-
Vin nie sprawdzali. Wklepali s-type i ustawili jak im sprzet pokazywal. Pojade do innego zakladu i zobacze. Wydruk mam.
-
Znalazł się gość, który pracował w Anglii przy Jagach, pomierzył zawieszenie i okazało się że to wersja sport. Wklepał dane w komputer i okazało się że mają być inne nastawy. (Dla diesla były 2 typy ustawień). Teraz wszystko jest ok. :-A