FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: JB-007 w Październik 09, 2012, 16:02:13 pm
-
Pytanko, odpukać póki co zawieszenie pracuje idelanie - jego równoważona praca niezaleznie od załadunku jest niesamowita :)
Jak poznam, że z tymi amorami dzieje się coś nie tak /będą mocno twarde, czy bardzo sprężyste...,etc./ ??
Prośba o informację - dodam, że auto po odpaleniu /klkanaście sekund/ idzie około 1-2 cm do góry i swobodnie opada przechylając się minimalnie na lewo i prawo - jakby stabilizował przechył. Potem jest już ok. - wiem, że ideą tego rozwiązania jest wyrównanie poziomu podczas jazdy korzystając z naturalnej grawitacji przy podskokach.
Czy ktoś już w tym kraju regeneruje takowe - konwersja to już nie to samo... :(
-
Ktoś ze znajomych próbował regenerować te zawieszenie NIVO tylko że w mercedesie chyba ,popytam go czy dał radę i za ile to zrobił (jeśli zrobił )
-
Witaj, bardzo mi sie spodoba podejscie nieco inna niz popularny w Polsce "trzeba to wyrzucic i mam spokoj".
Niestety, nie ma mozliwosci na regeneracje a Nivomaty maja 2 wrogi:
1. Polskie drogi
2. Czas
Nivomaty nie cierpia dziur w drogach a z czasem zdyfunduje z nich gas. Zakup nowych Nivomatow oraz
fachowy montaz (nie kazdy to potrafi) kosztuje mniej wiecej tyle samo ile kosztuje konwersja.
-
Dzięki :)
- wnioskuje, że z odparowanym gazem będą w stanie ściśniętym - co w układzie z położoną sprężyną będzie razem twarde jak beton :(
Czy komuś przytrafiło się to podczas jazdy - da się z tym gdzieś dojechać ?
Jeszcze prośba o info, będę spał spokojnie jak coś zrobię dla tego zawieszenia - może zmienię olej, etc... ktoś wie czy HSMO będzie dobry i jak wygląda procedura wymiany ?
-
czy masz xj12 czy xj6
-
XJ40 jedyne takie... :)