FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: marekkrosno w Październik 04, 2012, 16:43:20 pm

Tytuł: układ kierowniczy xj 4.0 Daimler 91r.
Wiadomość wysłana przez: marekkrosno w Październik 04, 2012, 16:43:20 pm
Panowie , autko "pływa." po drodze , ale w zawieszeniu nie ma wcale żadnego luzu ani przód ani tył dobre amortyzatory , tylko zauważyłem na maglownicy w miejscu gdzie jest przykręcona w dwóch miejscach na jej końcach występują takie szczeliny gdzie widać że się jakby przemieszczała w prawo i lewo ok. 05 mm myślę że to jest przyczyna
? ale to tylko moje przypuszczenia , mam zatem pytanie jak skasować te szczeliny na uchwytach których jest przykręcona maglownica ? proszę o pomoc .
Tytuł: Odp: układ kierowniczy xj 4.0 Daimler 91r.
Wiadomość wysłana przez: Jaguar XJ6 w Listopad 27, 2012, 15:41:05 pm
Mój XJ6 również po zakupie pływał po drodze , i jak pojechałem do mechanik to po dokładnym obejrzeniu samochodu od dołu okazało sie , że tuleje sie skończyły z tyłu . Radziłbym dostac sie pod samochód i zobaczyc jakie masz luzy na tylnym wachaczu i ewentualnie w przednich wachaczach . Amortyzatory nie bedą znoczaco wpływały na ,, pływanie '' samochodu , a jedynie na komfort jazdy ( wiem bo u mnie po zakupie wszystkie sie tłukły jak jasna cholera  ;D ) . Jesli faktycznie okaże sie sie że to tulko tuleje to mały wydatek będzie , rzedu 400 zł za tylne 4 tuleje . Życze powodzenia i szybkiego rozwiazania problemu .  :-tylko
Tytuł: Odp: układ kierowniczy xj 4.0 Daimler 91r.
Wiadomość wysłana przez: marekkrosno w Listopad 28, 2012, 12:43:45 pm
Dziękuję bardzo za odp. choć już myślałem że mi nikt nie odpowie  :-[ pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.