FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: RRR w Wrzesień 06, 2012, 01:48:08 am
-
Witam,
W swoim X300 mam problem z maglownica, konieczna jest jak najszybsza wymiana/regeneracja obecnej. Ceny nowej niestety sa wysokie, chce wiec albo kupic czesc zamienna uzywana albo oddac obecna do regeneracji, tutaj moje pytanie - która opcja jest wg Was lepsza ? Ma ktos moze kontakt do sprawdzonego zakładu regeneracji maglownic, ktory spokojnie ogarnia ta ZF ktora mam w swoim kocie i da na to gwarancje ?
Auto to X300 4.0 1995
Pozdrawiam
-
Zdecydowanie regeneracja, to najlepsze rozwiązanie. W x308 regenerowałem za około 600 zł plus 150 montaż/demontaż. Wydaje mi się że w okolicach Łodzi jest jakiś dobry zakład z dużym doświadczeniem. Przy okazji wymień gumy trzymające maglownice. Są dwie, z rozróżnieniem prawa lewa. OEM kosztuje około 100 zł za dwie. Powodzenia! :-V
-
Zasadnicze pytanie to co się dzieje z tą maglownicą ????
w x300 bolączką są wspomniane przez kolegę gumy w uchwytach trzymających maglownice , które są nie wymienialne. Przerabiałem ten temat teraz , jest on opisany też na forum , wpisz w wyszukiwarkę , poczytaj i może obejdzie się bez wymiany maglownicy , koszt usunięcia w/w usterki naprawdę niewielki.
Powodzenia.
-
Tutaj masz adresy warsztatów regenerujących maglownice: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,17601.0.html
-
Dziekuje za odpowiedzi, co do pytania co sie dzieje z owa maglownica - zdaje sie, ze zrobila sie w niej dziura, cieknie z niej plyn do wspomagania, a jak doleje w zbiorniczku do pelna to uchodzi po mniej wiecej 20-30 km. Wspomniane prezej gumy ktore ida do koła sa całe mokre od płynu.
Drugie moje pytanie - czy pompa wspomagania w modelu 3,2 i 4,0 byla taka sama ?
Pozdrawiam.