FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: ryba570 w Wrzesień 04, 2012, 23:50:49 pm
-
Poszukuję pompy do wspomagania do XJ12 seria3 (Daimler Double Six) 1989
Po regeneracji maglownicy i montażu "siadło" wspomaganie. Prawdopodobnie podejrzewam iż pompa, ale nie mam pewności.
Proszę o radę , czy spotkaliście sie z takim przypadkiem? A moze to wina maglownicy?
Pozdrawiam
-
raczej nie pompa, bardzo ciężko ja zatrzeć i byłoby ją słychać, jak rozumiem pasek załorzyłeś i oleju jest wystarczająca ilość? Czy wspomagania nie ma wogule czy jest słabe, czy są wycieki widoczne? Ile oleju wlałeś. Możliwe że coś źle podłączyłeś, generalnie maglownicę podłącza się bardzo ciężko, tylni wężyk jest praktycznie nie do założenia, może coś pokręciłeś albo przycisnołeś.
-
Raczej wszysttko dobrze założyłem. Wspomagania nie ma wcale . Było przez moment na poczatku a potem "kaput"
Wycieków też nie ma . Rozmawiałem z firmą ktora regenerowała mi maglownicę. ponieważ mam gwarancję , to uzgodnilem iz przyslę im ponownie ja do sprawdzenia razem z pompą. maglownica tez ma wewnatrz zawór. Zobaczymy
Pozdrawiam
-
no dobra a ile weszło oleju? w pompie jest odpowiedni stan i przy kręceniu kierownicą stan się nie podnosi wizualnie jak zdejmiesz korek?
-
Niestety była to pompa
Jest juz po regeneracji
Pozdrawiam
-
czytam ten temat i mam pytanie dlaczego oddałeś maglownice do regeneracji ? ( pewnie ciekła) a przedtem pompa pracowała dobrze?