FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Zapek w Sierpień 09, 2012, 14:19:21 pm
-
koledzy co może być przyczyną braku zasilania na ułamek sekundy po najechaniu kołem na studzienkę, szybkie topniencie, skutkiem tego są zaświecają się na chwilkę wszystkie kontrolki i gasną.
Czy może to być ten tz. grzybek jak tak to gdzie on się znajduje ??
-
nie wiem o grzybku ale..
Bym powiedział żebyś zapalił wóz i obszedł z przodu i tyłu i ruszał wszystkimi drutami np. przy silniku do ziemi i alternatora, i w bagażniku, duży korek i przy aku połączenia i do + i do ziemi.
Więcej jak pewne coś po prostu luźne....
-
Czy zapalają się wszystkie kontrolki i w tym samym czasie wskazówki opadają? Dzieje ci się to co kilka sekund? Podczas zapalania się kontrolek silnik pracuje nie przerwalnie?
-
jest tak jak piszesz, wszystkie kontrolki się zapalają skazówki opadają a silnik chyba chodzi nie przerwanie
-
Gdzies masa czyli "-" nie laczy;/ sprawdzil bym w bagazniku kolo akumulatora.
-
kolego choina co twoim zdaniem jest nie tak ?????????? i gdzie szukać problemu ?????
-
to wygląda na masę, jak booschmen napisał
-
kolego choina co twoim zdaniem jest nie tak ?????????? i gdzie szukać problemu ?????
Świece i cewki.
Albo źle dobrałeś świece zapłonowe (najbardziej polecane to NGK BCPR6ES) albo padła cewka. Stawiam na tą chińską.
-
no tego bym w życiu nie wziął pod uwagę , muszę sprawdzić te cewki
-
Świece i cewki.
Albo źle dobrałeś świece zapłonowe (najbardziej polecane to NGK BCPR6ES) albo padła cewka. Stawiam na tą chińską.
Popraw mnie jesli zle pisze. jesli byla by to wina cewki lub swiec to czy przy wjechaniu w nierownosc nie wylaczalo by jednej ewentualnie kilku a nie gasl by caly silnik ewentualnie przy gwaltownym dodaniu gazu kiedy to silnikiem az szarpie bylby podobny objaw albo nie palil by na kilka cylindrow natomiast ja mialem podobny przypadek w saabie gdzie rownierz nie ma kabli zaplonowych a jest cala szyna z cewkami i problemem wlasnie okazala sie masa glownej skrzynki bezpiecznikowej gdzie na dziurach komputer nie dostawal minusa a kontrolki nie gasly podobny problem byl w nowszych polonezach gdzie byl wtrysk paliwa tam znowu jesli przerwal sie kabel masowy laczacy karoserie ze skrzynia biegow(taka plecionka) to objaw byl ten sam. Jesli cos zle mysle prosze poprawcie mnie
-
Problem rozwiązany?
-
miałem urwany jakiś kabelek przy lewym kole , masa , przykręciłem go i na razie wszystko jest ok. nie twierdze że to było to ale puki co kontrolki się nie zapalają i mam nadzieje że tak zostanie