FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Micha³123 w Lipiec 21, 2012, 23:13:09 pm
-
Jaguar 3.0 2000r. manual, mianowicie mam taki problem ,ze podczas jazdy wyskakuje mi komunikat :"silnik w trybie awaryjnym" i zapala sie kontrolka pomaranczowa, natomiast po jakimś czasie zapala sie kontrolka czerwona i samochód gaśnie :( zeby dojechac wczoraj do domu 300kilometrow ,musialem samochod co jakis czas odpalac,co to moze byc? :( prosze o porady :(
-
To może być wszystko. Trzeba podłączyć auto pod komputer.
-
ech, u mnie w Toruniu ,nikt nie ma komputera do Jaguara:(
-
Na ogól wystarczy zwykły skaner OBDII.
-
dzięki,w poniedziałek podjade do kogos ze zwykłym komputerem,zobacze co wyjdzie.
-
Spytaj w warsztacie czy nie maja polskiego CDIFA-2 on ma diagnozę podzieloną na s-typa i x-typa i działa może nie w 100% idealnie ale to nie jest serwisówka niestety.
Na pewno taki zakład znajdziesz.
-
W Toruniu pewnie znajdzie się jakiś serwis Forda-jako ,że s-type był po części ich dzieckiem powinni Ci go zdiagnozować. A co do możliwości diagnostycznych, myślę że jesteś nieco za bardzo sceptyczny. W mojej wiosce jest dwóch panów mających sprzęt którym bez problemów łączą sie z moim x i s kiem. Toruń jest nieco większy ;D
-
dzieki wszystkim za odpowiedzi,jutro zaczne maraton po mechanikach ,az sie boje :) pozdrawiam
-
miałem tak samo
była zima akumulator mi padł naładowałem go i chodził i tak co 2 dni
w końcu kupiłem nowy akumulator i nic nie zapali zawiozłem do serwisu i stwierdzili że to wina kostki pod stacyjką
i zrobili mi to tak żebym tylko zjechał do domu bo jak miałem licznik to ogrzewanie nie działało i na odwrót
kupiłem kostkę pojechałem się przejechać zaczęło mi pisać że pełny komputer, brak danych, a jak zapalił i pochodził chwilę
zaczęło pisać awaryjny tryb silnika po chwili mi zgasł i już nie zapalił ściągałem klemy i nic mu nie pomogło chciałem go pchnąć ale próbuje ruszyć kierownicą atu ani w lewo ani w prawo włączyłem stacyjkę a tam napis kolumna kierownicza zablokowana zacząłem rozkręcać cały przód po mojej stronie zauważyłem kabelki od immobiliseru które się przetarły i robiły zwarcie
zamówiłem lawetę i ściągłem go do elektryka on zmienił kale i wykasował błędy i było OK
-
ech ,byłem u dwoch speców i podłączali kotka pod komputer i żadnych błędów nie pokazalo :( 150 zł poszło w cholere:( ale jak go odpale to zanim sie rozgrzeje słysze jakby taki przedmuch w okolicach kolektora wydechowego hmm moze ta nieszczelnosc powoduje tryb awaryjny ,zakłóca prace sondy ,,ale to tylko tak domniemam :(
-
miałem tak samo
była zima akumulator mi padł naładowałem go i chodził i tak co 2 dni
w końcu kupiłem nowy akumulator i nic nie zapali zawiozłem do serwisu i stwierdzili że to wina kostki pod stacyjką
i zrobili mi to tak żebym tylko zjechał do domu bo jak miałem licznik to ogrzewanie nie działało i na odwrót
kupiłem kostkę pojechałem się przejechać zaczęło mi pisać że pełny komputer, brak danych, a jak zapalił i pochodził chwilę
zaczęło pisać awaryjny tryb silnika po chwili mi zgasł i już nie zapalił ściągałem klemy i nic mu nie pomogło chciałem go pchnąć ale próbuje ruszyć kierownicą atu ani w lewo ani w prawo włączyłem stacyjkę a tam napis kolumna kierownicza zablokowana zacząłem rozkręcać cały przód po mojej stronie zauważyłem kabelki od immobiliseru które się przetarły i robiły zwarcie
zamówiłem lawetę i ściągłem go do elektryka on zmienił kale i wykasował błędy i było OK
Słyszałeś kiedys o znakach interpunkcyjnych, zdaniach, dużych literach...?
-
Wielkich literach :-gwizd
-
Słyszałem Panie Miodek!
-
Się nie denerwuj... Pisałem do Intruza :-gwizd
-
Wiem:) i moja odpowiedź była skierowana właśnie do niego .
-
13. Nie pisz wielkimi literami. Wielkie litery oznaczają krzyk, a żadnych krzykaczy nam tu nie potrzeba.
poczytajcie regulamin :-kogutki
-
No dobra-minęło już trochę czasu i myślę, że problem się rozwiązał.
Jakieś wiadomości przydatne dla potomnych?
Czego się dowiedziałeś-co było przyczyna. Jakie jest rozwiązanie problemu?
-
Witam ,niczego sie nie dowiedzialem(gdybym rozwiazał problem to poinformował bym o tym) ,w moim mieście niestety nikt nie umie zdiagnozowac Jaguara,kupa wydanych pieniedzy na pseudo komputerki i pseudo speców.Problem jak był tak jest ,szlag mnie jasny trafia! :( dobrze ,ze jezdzic sie da ,tylko w najmniej oczekiwanych momentach gasnie po owczesnym zapaleniu sie informacji ,ze silnik jest w trybie awaryjnym :( ach ,no i rano zanim osiagnie temperature robocza to chodzi tak jakby na 5 cylindrów:( Bede pewnie musial wybrac sie do Jag Caru pod Warszawą ,słyszałem ze sa dobrzy,a jak nie pomogą to sprzedam kotka:( w cholere :(
-
Witam! Miałem podobny problem z moją S-ką! Byłem u kilku mechaników, wymieniłem pedał gazu, przepustnicę, a jeden pan zasugerował wymianę komputera... Na szczęście znalazłem ogarniętego elektryka, który skutecznie mi pomógł! W moim przypadku był to przetarty przewód(jeden z tych od pedału gazu). Naprawa za 100 zł i problem z głowy ;) Poproś jakiegoś elektryka, żeby sprawdził wiązki ;]
-
Mikhail dzieki za podpowiedź ,hmmm pamietasz moze w ktorym miejscu dokladnie byl przetarty ten kabel od gazu ? moze sam sprawdze? pozdrawiam
-
Witam! Miałem podobny problem z moją S-ką! Byłem u kilku mechaników, wymieniłem pedał gazu, przepustnicę, a jeden pan zasugerował wymianę komputera... Na szczęście znalazłem ogarniętego elektryka, który skutecznie mi pomógł! W moim przypadku był to przetarty przewód(jeden z tych od pedału gazu). Naprawa za 100 zł i problem z głowy ;) Poproś jakiegoś elektryka, żeby sprawdził wiązki ;]
Ciesz się, że nie od razu wymianę samochodu.
Właśnie, w którym miejscu miałeś to przetarcie.
Mnie niestety wyskakuje: restricted performance, a pod kompem unnamed error i d..pa.
-
Dodam, że u mnie w komunikacie o "ograniczenie wydajności" nie ma żadnej prawidłowości. Pojawi się, po zatrzymaniu i odpaleniu zniknie, albo nie, silnik może być ciepły, może być zimny. Warunki pogodowe, temp.zewnętrzna, wilgotność też się nie powtarzają.
Idzie jak powinien,a za chwile to ja szybciej chodzę...i wychodzę z siebie :-zly.
Zgodnie z sugestia serwisu zmieniłem filtr paliwa/ wymieniany przed 6 kkm. /
Sprawdzony przepływomierz i pod kontem nieszczelności. Nic.
-
No dobra, odpowiedzi/podpowiedzi nie ma, więc zadam konkretne pytania. Co prawda zaraz dostanę za to że to nie ten temat i że to już było....ale uwierzcie, że chcę krótkiej, ale za to konkretnej odpowiedzi. Czym skanujecie 2,7 diesla? Tj czymś co się łączy i coś widzi. Bo łączyć się łączę przez ELM, ale np PCMSCAN jest dość ślepy mimo, że kolorowy.ScanXL również...Podłączyłem się KTS 530 i nr błędów nie pokazuje, jedynie błąd nieznany. Ktoś w mojej okolicy posiada cóś cudnego co poprawi mi humor mówiąc np,że mam 2345 błędów i silnik do wymiany? Podjadę.Pleas :-K
-
nie wiem skąd jesteś ale jakbyś miał blisko to zapraszam do carserwis (nabył nowy sprzęt do skanowania kocurów) :-W :-W
-
W moim profilu dane do wjechania do dużego pokoju:D
Sekcja Górny Śląsk....ciutek daleko.....
Mieszkam w Smętowie. 40 km do Starogardu, 40 do Grudziądza, 100 do gdańska/no ciut mniej/ 100 Toruń...prawie całkiem blisko mam do wielu z Was... :-gwizd
-
hahahah aż wstyd się przyznać ze z czystego lenistwa nie zwróciłem uwagi czy masz wpisane miasto ;) Jaguarszczecin nie ma dobrego skanera ?
-
Dalej źle patrzysz ;)-Gdański nie Szczeciński....trzysta z hakiem...podobnie mam do Warszawy...Łodzi.... :-gwizd północne rejony pomorskiego...
-
faktycznie źle patrze oglądam mecz borussia -ajax :-gwizd czyli ogólnie wszędzie daleko no i jak tobie pomóc ;)
-
No jak widzisz lekko nie mam ;D
-
Hmm Ja to bym tak jeszcze naciskał....na odpowiedź. No nie bądźcie żyły bo będę upierdliwy jak Maciar Ewicz :-R
Teraz to człowiek ma strach coby przed jaka śledcza komisja nie stawać ;D
No nie chcę być złośliwy, ale za niedługo będę przed szereg z niku wywoływał.
Ja wiem,że forum jest dla wszystkich, ale niech znajdzie się jakiś KTOŚ kto mi pomoże :-help
Jak pewnie niektórzy zauważyli BlackV6 bardzo chce ,ale ma daleko.
Może ktoś z bliższej mi okolicy "mnie pokocha" :-gwizd ;D
-
No dobra sam sobie odpowiem....Proste pytanie to NIE MA odpowiedzi.
-
ha ha a nie sorki Ty tez szukasz tak jak ja jakiegos magika ktory by sie podłaczył,albo umial sie podłaczyc do kotka