FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 12:13:40 pm

Tytuł: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 12:13:40 pm
 :-kogutki PANOWIE I PANIE ...mam problem.`po malym patrolowaniu okloicy (Londyn) swoim kotkiem.. zaparkowalem go pod domem...zadnych absolutnie zadnych problemow..rano wstaje do odpalenia a tam jak codzien  wszystkie kontrolki zaswiecily, kilka pisniec komp.pokladowego i ....no i nic nie zapalil ...nie zakrecil  kompletnie glucho zero reakcji na rozrusznik ...sprubowalem jeszcze raz wcisnolem pedal hamulca i chcialem ruszyc biegami (automat)...i wogule nie moge zmienic pozycji ...auto jest na P (park) nie dziala kompletnie prawie nic ...swiatla ,wycieraczki ,kierunki....gra radio ;-/ a nad radiem pojawil sie na wyswietlaczu od temperatury i nadmuchu ,,Er'' sprawa jest goraca bo musze przestawic samochod ...jako ze mieszkam w londynie  a tutaj z parkingiem przelewek niema  wiec musze go choc przepchac i przestawic  ale nawet tego sie nieda bo zostal na ,,P'' pomocy co moze byc ....oczyscilem wszystkie bezpieczniki (pod maska lewe i prawej komory przud,pod tylnym fotele lewe i prawe strone,oraz bagaznik kolo akumulatora ...podlaczylem inna baterie ....nic ...odlaczylem na 12 godzin calkowicie prad i zostawilem go ...nic zero...a przeciez karmilem go tak dobrze...czekam na wasze sugestie ,,,przepraszam za wszystkie znaki ort.oraz interp. pisownie ale mam angielski wynalazek komp.ktury jest hyba bardziej toporny na ustawienia niz muj kot .pozdrawiam...acha w te noc tak lalo  jak nigdy....ale nigdzie nie znalazlem choc gram wody....pisze bo byc moze to jakis znak...czuly punkt ...
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: Sebastian X w Lipiec 15, 2012, 13:01:53 pm
Bateria pełna?
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 13:03:52 pm
Tak ,,,dodatkowo zalozylem teraz nowa,na sprawdzenie ,hoc ,,stara'' miala 4 miesiace...i dalej nic
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: seba_xj w Lipiec 15, 2012, 13:10:52 pm
Na dzieńdobry sprawdź czujnik uderzeniowy (Inertia). Słychać "kliknięcie" elektromagnesu odblokowującego dźwignię?
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 13:21:12 pm
wlasnie jego nie slychac...gdzie on jest ten czujnik..ew. jego  przekaznik ..bo pamietam zawsze gdy nacisnolem pedal hamulca to wyczuwalne wrecz bylo na dloni uderzenie tego  elektomagnesu\czujnika...a teraz martwo
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: kogutki w Lipiec 15, 2012, 13:38:43 pm
Inertia switch jest po prawej strony, za pedalami.

(http://i48.tinypic.com/29de2z4.jpg)

Jezeli nie slychac elektromagnez, odkrec pokrycie otworu odblokujacego, wsadz tam klucz
i lewarke sie odblokuje. sprawdz czy startuje w poz. N.

(http://i48.tinypic.com/21oolzb.jpg)

Tu mas cala liste mozliwych przyczyn: http://jimbutterworth.co.uk/8jagstart.htm
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 13:51:11 pm
kolega z RAC  cos jak ADAC w niemczech juz wlaniedziala  i odblokowal manetke...ale po powrocie na p nadal blokuje....
auto nie odpala nawet na N neutral....podlaczyl se pod bezzpiecznik  rozrusznika i wywolal szyuzne krecenie  silikiem ale nawet na zaplonie  nie odpala....czyli moge go na chwilke obecna przepchnac problem z odpaleniem pozostal nadal...
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 15:33:01 pm
auto nie odpala nadal ..ale problem byl  taki ....wyladowala sie bateria pilota i po wlozeniu nowych otwarciu i zamknieciu auta z pilota ...po wlozeniu kluczyka w stacyjke  blokada lewarka bieguw zwalnia sie juz sama i slychac harakterystyczne klikniecie przy lewarku....wycieraczki i cala reszta dziala..ale silnik nadal nie kreci...jedynie kreci na krutko ,po zmostkowaniu wtyczki  rozrusznika  z bezpiecznikiem...wiem troche to lipne ale chcielismy zobaczyc gdzie lezy problem...i nic to nie dalo, nie odpala...///gdzie problem..???/// zglupialem ....zreszta kolega z RAC rownierz...dziwne troche jest to ze te baterie padly mi ok 1,5 miesiaca temu  byly slabe.,ale auto normalnie otwieralo sie i zapalalo z kluczyka...teraz baterie nowe..ale ..no wlasnie nie pali....
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: kogutki w Lipiec 15, 2012, 15:54:05 pm
Sprawdziliscie Inertia? Kolega podlaczyl skaner/komp? Jakie bledy?

Bateria w pilocie nie ma nic do imobilizera, ten jest sterowany przez transpondera w klucz
(sproboj odpalic innym kluczem), jakie sa komunikaty na desce?

Mozliwy ze "linear switch" przy lewarke nie daje sygnal, rusz delikatnie lewarke i zobacz
czy ewenutalnie zlapie kontakt.
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 16:12:45 pm
no wlasnie podejrzewamy kluczyk,mam dwa ale tylko jeden to matka bo tylko z niego moglem zapalic auto,teraz wychodzi na to ze klucz chyba siadl ewentualnie w jakis sposub zgubil program..niewiem juz sam...czy mozna  w jakis inny sposub zaprogramowac kluczyk ewent zeby zgubic/rozprogramoac w jakis sposob...kompa nie mamy poniewarz kolega jest juz po  godzinach pracy i wtedy jest wylogowany i nic nie moze zrobic na kompie.....
na jedynie wyswietla mi na panelu od nawiewu i temperaturyotoczenia   ,,Er'' nic wiecej....
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: kogutki w Lipiec 15, 2012, 16:18:49 pm
Transpondera w klucz programujesz w ASO (ale u baaaardzo dobrego klucziarza), to tego trzeba odpowiedni sprzet.

Oprocz blednego transpondera takze problem moze byc w stacyjke, warto sprawdzic.

Cytuj
The immobiliser system (from Steve, Jags on Gas - several posts August 2011 and December 2011)

The Immobiliser system elements are the key mounted chip, the security module mounted inside the NSR (LHS) wing, the exciter ring around the ignition barrel, the ECU (RHS kick panel) and all the wiring in between.

The chip in the key has no power of its own (batteries are not used in the key) so the chip must be powered up to reveal its code by EMF coming off the exciter ring, just like a chip placed under the skin of a pet Dog. The key chip has a unique and non-erasable code which is registered in the security module during set up.

If the chip is not registered to the security module (or the record has been lost) when an attempt to crank is made, the engine will be immobilised.

The immobiliser system is quite seperate to the key fob operated alarm system. Flat batteries in the key fob cannot result in loss of chip registration over minutes, days or weeks as the memory of the unique key / chip code is held within the security module. This module has a CMOS battery for memory retention although all can be lost if the car's battery is flat or disconected for very long (indeterminate) periods.

To find out if a car is immobilised, perform this check

Turn ignition on but do not crank the engine. Observe the orange 'check engine' light in the bottom left corner of the instrument pod. If that light goes out, the car is immobilsed, at least by the starter not cranking the engine if you try to start it.

The fact that other systems like wipers, lights, windows etc. will still work can confuse the issue. The fact that they are working means nothing at all. The engine alone is immobilised.

*Apparently cars built for the U.S. market do not have this immobiliser system.

The most important thing to understand by far is that the immobiliser operates (or does not operate) a disablement system within the ECU. Imagine it as simply switching a wire. The reason for my seperation of the two systems using two different labels is that the car's engine can be disabled even though the immobiliser system is working and the chip-in-key has been accepted.

Immobilisation = Disablement, although Disablement can occur without Immobilisation.
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 16:20:26 pm
lewarkiem ruszalismy nawet przy prubie zapalenia delikatnie nim ruszalem nic na sile...i w pozycji P  oraz N i nic .Teraz tylko dotkniesz pedalu hamulca i idrazu zwalnia  lewarek ..ale stalosie to dopiero po otwarciu z pilota ...z kluczyka kompletnie nie reaguje nawet  immobilajzer,czy blokada...poniewarz tylko otwieram auto ...a czerwona dioda sygnalizujaca  zamkniete auto  swieci dalej(dioda na guziku zamkniete od srodka na  desce nad  radiem...i dlatego sadzimy ze to chyba immo w kluczyku...hyba....szukamy dalej...wszelkie wskazowki bezccenen .....dziekuje z gory za pomoc
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: Michal_C w Lipiec 15, 2012, 16:30:26 pm
niech Ci pan z RAC sprawdzi stan akumulatora, czy nie zalało silnika, kurcze nie wiem :- pojecia
Nie masz w RAC takiej opcji, że jeśli to nie pomoże, to biora samochód na lawete do jakiegoś warsztatu, i tam pokrywają koszty napraw do 500funtów? W AA miałem...
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 16:48:49 pm
Tutaj to kolega i nie dzwonilem przez office tylko prywatne ,zreszta menadzer z tej firmy terz juz byl (kolega)i muwi ze musial bym byc ok 1mili od domu wtedy taka opcja jest wiec musial bym go specjalnie odcholowac mile...narazie szukam ...Aku. jest nowe bosch wlasnie z rac testery poszly w ruch juz od raana tylko najwaznieszego nie robilem nie skanowalem go ..bo nie mam czym...pewno wiele by sie wyjasnilo  zaraz ide sprawdzic stacyjke...moze tam tkwi problem
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 15, 2012, 19:40:50 pm
wiec wstepnie ,,na sucho ''bez podlaczania kompa...wiemy ze immo blokuje  silnik w jakikolwiek sposb ....kluczyk nie moze odloczyc immobilaisera..paliwo dochodzi na listwe,,,co do iskry nie jestesmy pewni...ale na zaplonie i sztucznym kreceniu rozrusznikiem auto nie zapala, nawet po wtrysnieciu specyfiku easy start...martwe...wiemy jednak dzieki bardzo cennym wskazowka
kogutki ze silnik jest blokowany przez immo po przekreceniu kluczyka zapalaja sie wrzystkie kontrolki po czym gasna poza akumulatorem i poduszka-ta swiecila od kilku tyg.(wilgoc)..a wyrzej wspomniana kontrolka ,,chcec engin'' gasnie jeszcze przed pruba uruchomienia silnika...a powinna gasnac w momencie tuz po  uruchomieniu go...mamy podejrzenia do kluczyka ewent ....samego immobilajsera...ale dalej niechce mi sie w to wierzyc  ze tak nagle,bez wiekszych przyczyny...A przedwczesnie wylaczajaca sie kontrolka check engin mowi wprost o nie aktywacji immo...
Dziwnym pozostaje fakt iz ok miesiaca otwieralem i zamykalem auto z kluczyka oraz przed sama awaria niebylo zadnych sygnalow czy oznak....czegokolwiek teraz auto nadal otwieram ale kontrolka na wlaczniku symbolizujaca zamkniecie auta znajdujaca w zaraz nad radiem pulsuje nadal czy auto zamkniete czy otwarte z kluczyka,a manetka zmiany biegow pozostaje unieruchomiona na P...a z pilota natomiast  odlacza blokade skrzyni biegow normalnie i swiateelko  na zamkniete auto gasnie ...lecz system nadal blokuje i nie idzie zakrecic rozrusznikiem...to takie male spostrzezenie jakie dopatrzylismy sie zaleznosc miedzy pilotem a kluczykiem
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 16, 2012, 15:27:39 pm
PANOWIE ROZLOZYLO MNIE NA LOPATKI....wracam z pracy wczesniej niz zwykle...nie wspominam nawet ze dzisiaj moje urodzinki,bo problem....mysle co z tym kotem..co go boli i gdzie.podlaczam baterie po calej nocy (byla odlaczona) i dosc padalo....Ale do zeczy wkladam kluczyki w stacyjke- immo odblokowuje sie samo a przynajmniej tak wyglada gasna wszystkie kontrolki standardowo jak to procedura nakazuje ...chceck engin nie zgasl.. :-boks
Wiec na rozrusznik a on kreci normalnie ,jak gdyby nic .....rpm wskoczylo na 2 kreski...chcek engin .zgasl po 3/5sekundach  krecenia roozrusznikiem ...ale auto nadal ani mysli zapalic...i co ze niby deszcz i samo cos sie naprawilo ???znaczy ze chyba gdzies styki czy cus...ale z koleij chyba nie slysze pompy paliwa ,bezpiecznik dobry ...ale z koleii niewiem ktury przekaznik jest od niej...wczoraj jeszcze ja slyszalem dzisiaj nic..sprawa jeszcze bardziej sie zagmatfala bo kompletnie zdurnialem...
co go tak naprawde ugryzlo...wczoraj bylo slonecznie troszku go owialo osuszylo .dzisiaj pada od rana i cala noc kapalo...niewiem moze ktos cos mial z tych objawow...bo wychodzi na to ze sam powraca do normy..jade zaraz od zaprzyjaznionego elektronika pozyczyc kompa ,,lunch '' mioze cos wynajdzie..jakies wskazowki  ?????? na co konkretnie zwrucic uwage ?????? przy skanowaniu...kazda wskazowka moze byc strzalem w  :-10points....
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 16, 2012, 18:19:28 pm
ok po wstepnym skanowaniu wyszly tylko 2 kody bledu
1 kod po skanowaniu lunchem i bezposrednio przez jaga oprogramowanie(lunch )
C1095 pump motor circuit failure   wyszlo to w opcji ANTI LOCK  gdzie na liczniku mrugal kilkukrotnie zapala sie i gasl

2 BLAD ,,JUZ PRZEZ SKANOWANIE ZWYKLE OBDII wyszlo

P1621 [0,8,16,21] please refer to the relev ant manual  i to caly komunikat sam kod mowi jak sie nie myle o
 Engine control module engine immobilization input circuit malfunction

czy moze mnie ktos nakierowac dokladnie  gdzie problem lezy..samo tlumaczenie mi nic nie daje za bardzo...sprubuje go przeskanowac raz jeszcze...ale niewiem dlaczego nie moge polaczyc sie z ECU  ,albo robie cos nie tak...kolega (wlasciciel kopma) ma wpasc go odebrac to dam jeszcze jemu sprubowac....moze cos wyczesze..... :-\
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: Michal_C w Lipiec 16, 2012, 18:37:57 pm
P1621 [0,8,16,21] please refer to the relev ant manual  i to caly komunikat sam kod mowi jak sie nie myle o
 Engine control module engine immobilization input circuit malfunction
Niektórzy teraz pewnie się zaczną śmiać, bo za każdym razem gdy ktoś pisze o tym błędzie, to się pojawiam ja ze swoim czujnikiem położenia wału :-hehe
U mnie taki błąd kiedyś był, wymieniłem czujnik, i pomogło. Kilku innym osobom także. Natomiast nie jest to regułą, w Twoim przypadku to już w ogóle jest to mało prawdopodobne, bo ten czujnik raczej nie pada z dnia na dzień. Jeśli byś zdobył na próbę taki czujnik, to zawsze coś się wykluczy.
Czytałem także kiedyś, że komuś styki przy ECU zaśniedziały bo go zalało z czasem. Ale to już trzeba by robierać itp itd.  :- pojecia
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 16, 2012, 20:33:43 pm
wlasnie i na te sama mysl wpadlem ..apropo czujnika...znalazlem podczas kopania po instalacji  ze ow czujnik ktos w barbazynski sposb wycial wstawiajac inny na zasadzie omotal izolacja i gra...wiec pierwsze co pujdzie WON to czujnik niewem czy akurat mowa o tym samym...ale chyba tak...
A propo ECU gdzie ono sie znajduje w moim kocie ..warto by zerknac...Do tej pory to bylem i jestem zagozalym  hobbysta merca i bmw.(tam wiem gdzie czego szukac)...doszlo brakujace ogniwo..(przypadkowo uratowalem go przed zlomowaniem).jaguar..pomimo ze pokazl pazur i to nie maly to i tak nie zrezygnuje...z siersciucha..kicius zostaje  w kolekcji kolo 750iL i pullmana...

a propo 2 kodu...C1095 pump motor circuit failure   wyszlo to w opcji ANTI LOCK  gdzie na liczniku mrugal kilkukrotnie zapala sie i gasl
    co to moze byc z kolei...jakies sugestie
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: lysyyy w Lipiec 16, 2012, 20:36:25 pm
To nie musi być dorabiany czujnik, w nich po prostu po latach bardzo często pękają te wtyczki i być może ktoś sobie izolacją pomagał...
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: kogutki w Lipiec 17, 2012, 22:55:19 pm
C1095 jest bledem systemu ABS-u
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 18, 2012, 01:40:33 am
WITAM PONOWNIE...WE WTOREK ZARAZ PO PRACY...POSTAWILEM SOBIE ZA CEL SPRAWDZENIE TEGO CZUJNIKA POLOZENIA WALU....NO I OKAZALO SIE ZE BYL LUZNY MALO TEGO CALY POBRUDZONY(TROCHE PIACHU Z OLEJEM)ACZKOLWIEK SILNIK WYGLADA NA SUCHYups sorki za caps,lock
zaraz po zalozeniu  czujnika spowrotem sprawdzilem swiece tak na wyrywki 1 od chlodnicy i 3 cia i iskra jest  :)
Wiec na kluczyk do zapalenia a on prychnol tak jakby chcial zalapac, ale nadal kreci  i nic...poprosilem zonke by siadla za sterami kota i wlaczala zaplon... okazalo sie ze nie podaje pompa paliwa...kompletnie cisza rozkrecilm srubunek turz przed listwa i zero benzyny(paliwo w baku jest 1/4 (ale jutro doleje mu jeszcze 20l zeby nie byloo..niech ma i glodny nie siedi :P),,,,wiec sciaglem filtr powietrza  samostart w gardlo i zapalil .... ;Dale tylko na spreyu ile wtrysnolem tyle belkotal....wiec jednym slowem wszystko wrucilo do normy...ale tylko na szucznym podtrzymaniu ze sprayu,,,,
moje pytanko gdzie w moim Xj 96r  angielska wersja czyli prawdziwy kot  8) znajduje sie przekaznik pompy paliwa(tylny karpett  baku sciagniety ...zero odzewu pompy po przekreceniu  zaplonu,bezpieczniki ok....wiec albo przekaznik albo pompa)albo ???? no wlasnie zbyt bardzo to sie zagmatfalo........oraz gdzie znajduje sie ecu  chcialbym zerknac jak sie styczniki maja wiazki z reszta...skads ta przyczyna byla ze go tak ,,meczylo jak kota po kwasnym mleku'' moja kochana mama mi to powiedziala doslownie kilka godzin temu ....Usmialem sie do lez bo mam kilka aut nie wiedziala kture naprawiam ...ale intuicja nie...Moglem zapytac sie co go boli moze terz wie,,,???? hehe :D :D :D
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 18, 2012, 23:25:07 pm
No i k....a wracam do punktu wyjscia  :-cry ...przy poszukiwaniu  pradu na pompie paliwowej i prubie zlokalizowania  przekaznika pompy paliwowej,znowu przestal dzialac rozrusznik z kluczyka cala reszta chodzi ale z kluczyka nie zakrece rozrusznikiem i kontrolka chceck engin gasnie jeszcze przed pruba  rozruchu.
Inertia switch sprawdzilem,podczas nacisiniecia switcha wszystko  zgaslo po czym spowrotem wrucilo na desce...co ciekawe podczas prub rozruchu w momencie przekrecenia stacyjki na poz 3   ,,rozrusznik''zapala sie srs /air bag kontrolka  w prawym dolnym rogu..niewiem czy to ma jakis zwiazek z czym kolwiek,czy nie ale tylko w momencie pruby rozruchu....niewiem juz sam co go boli ...ale jutro po poludniu bedzie skanowany raz jeszcze,moze komp. cos wykaze sensownego by bylo JAKIS PUNKT ZACZEPIENIA...
Goraca prosba ...

*gdzie w moim typie jaga xj jest ECU ???chcialbym sie upewnic

*przekaznik pompy paliwa...oraz jak podlaczyc pompe paliwa na krutko? czy wogule mozna ??? tak by czegos nie sfajczyc...chodzi o sprawdzenie  czy wogule ona dziala...

*jak sprawdzic mozna stacyjke?czy da sie jakims latwym sposobem...bo slyszalem o jakichs ,,petlach immobilajzera"i ich czestych awariach

*oraz czy czujnik polozenia walu ... moze byc odpowiedzialny za brak impulsu elektrycznego  na pompe ,oraz inne  tj.ECU,immobilajser  etc...
Niewiem juz sam czego szukac i od czego zaczac..,.tylko biegam od jaga na kompa z kompa do jaga i szukam wskazowek co jak i z czym...ale nadal zero efektu..jeszcze wiecej balaganu w glowie.... :- pojecia
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: KrzysiekEg w Lipiec 19, 2012, 11:53:26 am
Rozbierz stacyjke, coś mi się zdaje że tam tkwi problem.
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 19, 2012, 20:40:48 pm
Gentlemen, start your engines
:-kogutki :
NO I ZNOWU KOLAMI NA ASFALCIE...JAGUS POWRUCIL
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: seba_xj w Lipiec 19, 2012, 20:52:51 pm
A co było przyczyną problemu?
Tytuł: Odp: JAGUAR XJ SPORT R6 3.2 96r ZACHOROWAL ..POMOCY....
Wiadomość wysłana przez: REKIN-M5 w Lipiec 19, 2012, 20:53:53 pm
PRZYCZYNA BYLA ::::::
*USZKODZONYA PETLA IMMOBILAJSERA NA STACYJCE...dla niewtajemniczonych ..czesc zalozona z innego jaga bez zadnych programowan czy czegokolwiek(just plag and play) podlanczasz i dziala albo i nie..moja byla uzywka w ciemno ze szrotu ale mimo to sprawna,,,
*Uszkodzony przekaznik pompy paliwa z tylu kolo akumulatora...2-gi od prawej zielone gniazdo a przekaznik zalozylem takiej samej wartosci od swiatel bo jaguar zakladal z tego co wstepnie sie zorientowalem wszedzie takie same wiec  tylko wpiolem i uslyszalem dzwiek pompy...reszta to juz chyba  wiecie
Gentlemen, start your engines
 wszystkim zaangazowanym w sprawe trzykrotne  :-K  :-K  :-K
No to ja lece bo jezdzil  to malo powiedziane  :-A :-wings
Przy okazji klikne kilka foto i pokaze co i jak ,tak na przyszlosc...mam nadzieje ze nikomu sie nie przydadza,chyba ze tylko szkoleniowo a nie na wlasnej skorze ;D...oby nasze jagi jak najmniej chorowaly.Pozdrowionka dla wszystkich .Czesc