FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: sarusia_2009 w Czerwiec 11, 2012, 17:48:14 pm
-
Witam
Mam problem z moim kotem XJ-8 4.0 zapaliła się kontrolka silnika i informacja o obcięciu mocy.Wkręca się na trzy tyś a wyżej szarpie.
Wymieniłem świece , cewki i problem nadal istnieje.
Proszę o pomoc kolegów.
-
Witam, podepnij auto pod komputer i zczytaj błędy to się wyjaśni.
-
Wiem kolego iż jest to najlepsze rozwiązanie.
Ostatnio jeden z mechaników stwierdził iż taka informacja może być spowodowana nieszczelnością układu zasysa lewe powietrze.
Sprawdziłem nowe świece i są czarne więc złe spalanie.
Jeżeli nic nie wymyśle to muszę odczytać kody ale w Toruniu ciężko znaleźć dobrego mechanika.
-
Na razie nie szukaj dobrego mechanika, tylko jakiegokolwiek elektryka samochodowego który ma dobry skaner OBD. Niech Ci sczyta błędy i wtedy będziemy pomagać :-)
-
OK
szukam jutro kompa
-
P0332 co oznacza ten kodek
-
oraz P0100
-
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,164.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,164.0.html)
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,16784.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,16784.0.html)
P0100,"Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka"
P0332,"Czujnik spalania stukowego 2 (Bank 2) - niski sygnał wejściowy"
-
a coś bliżej kolego do tego tematu
Witam Ponownie wszystkich członków .
Mam pytanie czy któryś z kolegów posiada Interface ELM 327 i stosował w kocie
-
a coś bliżej kolego do tego tematu
Tak kolego, P0100 = podstawowy element do sprawdzenia to przepływomierz.
P0332 = podstawowy element do sprawdzenia to knock-sensor (czujnik spalania stukowego)
-
Masz wersje US czy EU? Na temat ELM327 jest sporo na forum.
-
kot przypłynął z kanady jest to Vanden Plas
Właśnie wróciłem od mechanika gdzie odczytałem jeszcze raz kody i wyszło P-0332 oraz P-1000
przy próbie skasowania błędów pozostała kontrolka ograniczenia mocy żółta przy liczniku a kontrolka silnika żółta zgasła lecz po przejechaniu 1km ponownie zapalił się silnik na żółto.
proszę jeszcze o informacje rząd 2 to która strona (kierowca czy pasażer)
Ponowna moja myśl iż P0100 mogę odpuścić i przepływomierz jest OK , ponieważ teraz wyskoczyło P1000 to kot systemu.
-
Błąd czujnika stukowego czasem wyskakuje pod dużym obciążeniem na europejskich paliwach o wyższej liczbie oktanowej niz w US/CAN. Czasem niezbędne jest przeprogramowanie sterownika silnika żeby się pozbyć problemu w sposób trwały.
-
zdarzyło się to pierwszy raz od momentu zakupu to jest 5 lat, a wyraźnie coś nie pracuje dobrze bo teraz kicha przy prze gazowaniu.
cały cza lałem słabszą benzynę 95
-
Wymień czujnik i po problemie. To częsty problem w tych silnikach.
-
tak trzeba spróbować powiedz czy orientujesz się rząd 2 to która będzie strona
-
Bank 2 to lewa strona- strona kierowcy. Czujnik ma numer LNE1692AA.
-
sarusia_2009 nie taktowne jest pisanie na forum post pod postem. Dlatego masz 15 minut na edytowanie postu.
W prawym górnym rogu masz wiadomości przycisk (http://jaguarclubpoland.net/forum/Themes/classic/images/polish/modify.gif).
Poprzednie twoje posty połączyłem, ale następne będę kasować.
Baw się dobrze na naszym forum.