FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: elray w Czerwiec 06, 2012, 22:08:23 pm
-
Jak w temacie mam przed sobą remont zawieszenia razem z wymianą amorków (wszystkich). Czy robił to ktoś w XJ40 daimlera z 1989 roku?? Interesują mnie koszta towaru i roboty. Jeśli kto zna będę wdzięczny za skromne ukierunkowanie wyboru ;)
-
Nivomaty czy zwykły amorki?
-
już po przeróbce
-
Trochę odświeżę temat bo byłem u mechanika i mam listę części. W tym miejscu rodzi się pytanie. Czy jest tutaj ktokolwiek, kto może mi pomóc nakupić tych wszystkich rzeczy?
1. Prawa końcówka drążka
2. 2 kpl. - tuleje na wahacze górne
3. 2 kpl. - tuleje na wahacze dolne
4. Gumy stabilizatora - śr. 20 mm
5. 2 kpl. - łącznik stabilizatora
6. Sworznie na górę i na dół po 2 sztuki
7. Olej do mostu
8. Klocki hamulcowe na tył
9. Linki hamulca ręcznego - obie strony
10. Jedna strona wahacza tylnego jest luźna jak diabli co robi się w takim przypadku?? (istnieje może jakiś zestaw naprawczy lub coś podobnego)
11. Potrzebne będą jeszcze amortyzatory na przód i jak wyda sianka to tył.
Moje auto to Jaguar Daimler 1989 rok silnik 3,6 l
Będę bardzo wdzięczy za pomoc