FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) => Wątek zaczęty przez: Pati w Styczeń 31, 2008, 12:07:04 pm
-
Witam.
Mam maly problem ze skrzynia.Rano nie dziala wsteczny bieg.Popoludniu jak juz sie wszystko rozjezdzi to dziala. Mysle ze to zwiazane jest ze zmiana oleju oraz filtra oleju w skrzyni.Ktos mi powiedzial ze w tej skrzyni zamiast filtrow moga byc jakies siateczki,nie wiem o co chodzi. Chcialbym sie dowiedziec czy dobrze mysle odnosnie tego oleju i filtra lub siateczki (cokolwiek tam jest).
dzieki za pomoc.
pozdrawiam.
-
Z którego roku masz tego XJS i jaki tam jest typ skrzyni
-
Znalazłem w mądrej książce
Masz skrzynie GM 400 (nazywana też TH400). Była montowana w Jaguarach serii III i w XJS od roku 1979, jak również w Daimler Doubel Six.
Musisz wymienić olej, uszczelke i filtr. W tej skrzyni nie ma żadnych siateczek
-
Jeśli nie działa na zimnym a działa na gorącym,to świadczy o niskim stanie płynu.Jeśli poziom płynu jest O.K. to problem jest mechaniczny lub hydrauliczny.Napewno wymiana filtra niewiele zmieni,weż pod uwagę że filtr uzywany jest zarówno do jazdy w przód jak i w tył.
-
Jeżeli tylko te to tak, jeżeli chciałbyś więcej wymieniać to lepiej jest wyjąć silnik
-
Pojęcie "speed limit control" przeleciało mi gdzieś przed oczami w instrukji jaga S-type. Na desce jest taka kontrolka ostrzegająca o przekroczeniu max dop. predkości, dotyczyło to wersji produkowanych na rynek japoński. Możliwe że jest to u Ciebie aktwacja ostrzeżenia bądż nawet właczenie ogranicznika prędkosci.
-
ja moim też doszedłem do 220 i brakło mi drogi, a też miał duże zapas pod nogą