FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: pablo w Maj 11, 2012, 19:37:38 pm
-
jak w temacie ...spieniony plyn
jak myslicie uszczelka pod glowica ?
-
A może tylko ci cię trochę przegrzał?? Zakręć korek odpal go i zobacz czy pęcznieją węże od chłodzenia. Jeśli tak to będzie to uszczelka.
-
sprzelil mi zbiorniczek wyrownawczy , aw zbiorniku piany jak na cappuccino . nie lekka pianka a pol zbiorniczka piany , dlatego mysle ze to moze byc niestety uszczelka
-
napiszcie czy ktoś z was miał podobny przydadek zanim zaczne głowice zwalać .... :-kogutki
-
Wymień na początek zbiorniczek i zamontuj nowy korek wlewu. Możliwe że zatkał ci się on i od temperatury wzrosło ciśnienie które nie mogło ujść przez korek i rozsadziło ci zbiornik.
-
tez tak pomyslalem na pocztaku ,ale po odpaleniu silnika po chwili tworzy sie piana , wiec nowy zbiornik tez rozsadzi
-
No wygląda na to że rąbnęła uszczelka pod głowicy. Najlepiej sprawdź kompresję.
-
nie rozumiem tego , nie jest to moje pierwsze auto przecież ..... przebieg 120 tys , nie jest piłowane , przeglądy na czas , zagotowane też nie było, jak je kupiełm mialo zaledwie 35 tys przelatane ...
-
Auto posiada lpg?
-
Jesli to faktycznie uszczelka (sprawdz sprezanie) ale raczej po opisie wnioskuje ze tak. To zapraszam do nas (opolskie), robilsmy juz kilka razy uszczelke w X-type wiec wiemy o co chodzi i nie naciagmy klientow na jakies dodatkowe koszty.
-
jak uszczelka to w zbiorniku musiało by capić spalinami, i powinny być widoczne jakieś oczka oleju (nie zawsze).jak nie ma zapachu spalin to uszczelka jest ok.
-
Krótko i na temat zapodać tester zawartości CO2 do zbiorniczka
(zamiast korka) i wszystko będzie wiadomo.
-
tak , ma lpg jak wszystkie moje auta
jesli uszczelka nie trzyma tylko troche w kanałch chlodzenia to nie bedzie oleju w plynie
dzieki , ale do opolskiego troche daleko , bede to robil u siebie
co do testu , to mam zamiar to zrobić
-
uszczelka uszczelka
tylko wypłucz dokładnie układ chłodzenia
-
czy żeby wymienic uszczelki pod glowicami trzeba wyjac caly silnik ?