FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: wojtasktm w Maj 05, 2012, 13:16:21 pm
-
WITAM CZY ŚWIECE MOGĄ MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z ZA WYSOKIMI OBROTAMI W STYPE 3.0 V6 2000 ROK ? SAMOCHÓD TRZYMA CAŁY CZAS WYSOKIE OBROTY I SAM PRZYSPIESZA PODCZAS JAZDY ...
:-kogutki
-
Sprawdż wężyki od podciśnienia, może któryś się wychaczył lub pękł.
Nie mam doświadczenia z S-type ale objawy są podobne.
-
Napewno to nie świece. Podłącz najlepiej to auto pod komputer i odczytaj błędy, po co szukać po omacku.
-
Odczyt błędów to owszem jeśli pali się kontrolka. Na pewno masz nieszczelny układ dolotowy. Wymieniałeś może świece ostatnio?? Jeśli tak to i odsuwałeś kolektor to możliwe że wypadła któraś z uszczelek i teraz łapie tamtędy fałszywe powietrze.
-
Nie każdy błąd powoduje zapalenie się kontrolki silnika. Odczyt błędów to podstawa.
-
Pod tym tematem jest cała sytuacja z moim samochodem ".PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI "
Problem w tym ze nawet po wymianie wariatora nie puka juz nic w silniku ale ciagle te obroty wysokie.
Przy wymianie czujników i wariatora mechanik zobaczył ze swiece są w kiepskim stanie .Juz nowe zamówione tylko pytanie czy to moze miec cos wspólnego z tymi obrotami . A moze to potencjometr pedału gazu ?
-
To po co zakładasz nowy temat. Trzeba było prowadzić dalej tamten temat. Teraz to co innego. Co do stanu świec to które sprawdzał?? Te na bloku po lewej czy prawej stronie?? Czy świece były zalane olejem?? W takim przypadku potrzebny byłby odczyt błędów oraz danych ze sterownika. Ciężko jest teraz coś wywnioskować nie znając tych danych. Czy mechanik grzebał coś przy przepustnicy?? Może trzeba teraz przeprowadzić jej adaptację.
-
Adaptacja przepustnicy była robiona i nie pomogło . Nie wiem czy swiece były zalane olejem ale mechanik mowił ze były duze przerwy miedzy elektrodami czy jakos tak . I mowimy o swiecach po lewej stronie samochodu (stronie kierowcy ) A i koputer juz nie pokazuje zadnych błedów .
-
Wojtasktm- czy mozesz mi napisac cos wiecej o tym wariatorze? wymieniales czujnik ten pod pokrywa zaworow czy caly wariator? u mnie tez puka zaraz po odpaleniu jak dojdzie olej to cichnie,jesli czujnik wariatora to ile cie kosztował dzieki z gory za odp.
-
Wymieniłem dwa czujniki ten od ciśnienia elektozawór i drugi taki mały nazwy nie znam . Po wymianie nic nie puka także samego wariatora juz nie buło sensu wymieniać . A części tanie jak barszcz za dwa czujniki i waiator zapłaciłem 200 zł :)
I wszystko było by super gdyby nie te obroty :(
-
obroty tez mialem wysokie ,bo zabralem sie za czyszcenie przpustnicy i ruszalem tym listkiem , przelozylem od innego s-typa brudną i juz jej nie czyscilem,jest prawie dobrze:) skad kupiles te czujniki? czy na tym od wariatora bylo widac ze jest uszkodzony czy wymieniales w ciemno? pozdrawiam
-
Było pełno syfu na tym czujniku także może i wystarczyłoby go wyczyścić i po problemie . Ja wymieniłem dwa od razu bo już je miałem kupione. A kupiłem na allegro tu masz link do faceta który ma wszystkie części do stypa ( ja kupuje tylko u niego i jeszcze sie nie zawiodłem ) i naprawde sie na nich zna jaki mi zaden mechanik w bydgoszczy nie pomoże to wyśle samochód do niego zeby mi naprawił ...http://moto.allegro.pl/sklep/3476437_jaguar-mg (http://moto.allegro.pl/sklep/3476437_jaguar-mg) . A powiedz mi jak miałeś prolem z tymi wysokimi obrotami pokazywało ci jakies bledy na komputerze ? I czy miałeś cos takiego jak ja ze samochód podczas jazdy sam przyspieszał ?