FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: wiadereczko w Maj 04, 2012, 19:37:56 pm
-
Witam mam nowy problem do rozwiązania:
Zamontowałem nową rurę od intercoolera i wyczyściłem kolektor dolotowy bo coś dymiło na czarno.
Złożyłem wszystko i autko jeździło normalnie. Rano chciałem odpalić i zoonk silnik startuje czka czka 3 -5 sekund i gaśnie + biały kłęby dymu z tyłu.
Próbowałem odpalić z 15 razy i wreszcie się udało i autko chodzi normalnie bez problemu cały dzień. Gasiłem odpalałem i chodzi ładnie bez żadnego dymienia.
Dzisiaj rano próbowałem odpalić i to samo za 20 razem się udało i znowu cały dzień chodziło dobrze ( nawet po godzinie postoju ) zapaliło normalnie
wrzucam filmik jak silnik chodził cicho trochę bo zapomniałem okno otworzyć
http://www.youtube.com/watch?v=J8uPEcklMys&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=J8uPEcklMys&feature=youtu.be)
http://www.youtube.com/watch?v=GJ2STf3Qgmw&feature=channel&list=UL (http://www.youtube.com/watch?v=GJ2STf3Qgmw&feature=channel&list=UL)
http://www.youtube.com/watch?v=faXWCcEoClo&feature=BFa&list=ULGJ2STf3Qgmw (http://www.youtube.com/watch?v=faXWCcEoClo&feature=BFa&list=ULGJ2STf3Qgmw)
-
Dodam że auto jest po serwisie wszystkie filtry wymienione oprucz paliwa ale już jest w drodze na wszelki wypadek
-
A wcześniej przed czyszczeniem tak nie było? Bo u mnie po wyczyszczeniu wszystkiego zapalił od pierwszego więc czy aby na pewno wszystkie wężyki podłączyłeś i nie zapomniałeś o tym małym pod spodem przepływomierza obok akumulatora? ;)
-
wszystko podłączyłem tak jak było ( chyba) już nie pierwszy raz to robiłem a obok akumulatora nie mam wężyka i nigdy nie miałem w tym samochodzie w innym z tego samego rocznika był
-
pompa wtryskowa tak typuje ale można zacząć od sprawdzenia ciśnienia na listwie
-
... czy aby na pewno wszystkie wężyki podłączyłeś i nie zapomniałeś o tym małym pod spodem przepływomierza obok akumulatora? ;)
andrew140785 a do czego właściwie służy ten wężyk ?
-
W pierwszym Jagu miałem zaślepione to miejsce, w drugim miałem wężyk po co nikt nie wie to tak samo jak z tymi czujnikami na filtrze powietrza ??????
Jak na razie rozwiązałem mój problem EGR nie domykał się przy starcie i puszczał za dużo powietrza.
Zatkałem go na razie i odpalił rano bez przeszkód zobaczymy jutro