FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: DummyNick w Maj 01, 2012, 22:39:11 pm
-
:-bry
Niedawno udało mi się zrobić prawo jazdy, i upatrzyłem sobie jaga s-type na tego pierwszego >:D
I mam też parę pytań związanych zeń, mam nadzieję że udzielicie mi odpowiedzi na nie :)
1.Czy z budżetem 35k warto się w ogóle pchać w s-type?
2.Myślałem nad kotem w wersji 3.0 V6 lub dieslowskiej, jakieś za i przeciw?
3.Jakie są koszty eksploatacji takiego cuda, z wyłączeniem paliwa, bo wiem że pali jak smok, ale mu to wybaczę :P
4.Na co uważać przy zakupie, czy są jakieś częste usterki techinczne, do tego wiem żeby nie brać autka "poniemieckiego", taki common sense przy kupowaniu używek :D
5.Czy moglibyście polecić jakiś serwis w warszawie/okolicach, gdzie mógłbym autko sprawdzić przed zakupem? (Jedyne ASO z tego co wiem znajduje się w JLR, czy się mylę?)
6.Jeśli coś pominąłem, to będę wdzięcny za wszystkie porady związane z zakupem kotka :)
Z góry dzięki,
Pozdrawiam.
-
Witaj serdecznie na JaguarForumPoland i baw sie u nas dobrze :-witamy
1.Czy z budżetem 35k warto się w ogóle pchać w s-type?
Tak.
2.Myślałem nad kotem w wersji 3.0 V6 lub dieslowskiej, jakieś za i przeciw?
Kazda wersja ma swoje za i przeciw, za 35K jednak raczej nie kupisz diesla w dobrym stanie.
3.Jakie są koszty eksploatacji takiego cuda, z wyłączeniem paliwa, bo wiem że pali jak smok, ale mu to wybaczę
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,91.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,91.0.html)
4.Na co uważać przy zakupie, czy są jakieś częste usterki techinczne, do tego wiem żeby nie brać autka "poniemieckiego", taki common sense przy kupowaniu używek :D
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,1669.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,1669.0.html)
5.Czy moglibyście polecić jakiś serwis w warszawie/okolicach, gdzie mógłbym autko sprawdzić przed zakupem? (Jedyne ASO z tego co wiem znajduje się w JLR, czy się mylę?)
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,21.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,21.0.html)
(alfabetycznie):
Altamira Pan Kretkowski (Zakroczym, kolo nowego dwora) tel 22 7858139 albo 501749561
Bagłaj Ryszard (Waw-Praga) tel 602343073
Best1 (w Piastowie) tel 602399470, 602222212
Jag-Car (bylych brygadzystow, teraz w Stare Babice tel 22 499-22-11 (rzadko ktos odbiera)
albo 791990911 firma jag-car nie lubi starszych aut
to sa warsztaty specjalizowany na jagach.
-
Dzięki za odpowiedź, teraz tylko muszę znaleźć to jedyne ;)
-
Nie będe tu powielać wypowiedzi bo kogutki jak zwykle fachowo na wszystko odpowiedział ;)
Powiem ci tylko, że jak masz 35patyków to spokojnie możesz brać V8 (25 wystarczy reszta na paliwo :-W )
A jak V6 to jeszcze lepiej cenowo (20k starczy a reszta na mleczko dla kota i ubezpieczenie bo jako nowy kierowca to będzie ono drogie...)
Wiadomo V8 (4,0) więcej mocy ale też i spalanie twoja decyzja ale z tym budżetem to spokojnie :-gwizd
-
Nie byłbym taki pewien czy 20.000 PLNów wystarczy na dobrego kota, a jak kupować S-Type'a to po 2003 roku z nową deską.
-
Nie byłbym taki pewien czy 20.000 PLNów wystarczy na dobrego kota, a jak kupować S-Type'a to po 2003 roku z nową deską.
Choina ma racje 20 tyś to na pewno na S-type z 2003 roku w dobrym stanie nie wystarczy, nawet moim zdaniem ciężko będzie kupić z 2001r w dobrym stanie. Chyba że 20 tyś. na zakup i następne 10 tyś. na doprowadzenie do właściwego stanu ;D
-
20patyków na takiego z roczników 1999-2002 to spokojnie [tu ogłoszenie z z allegro http://moto.allegro.pl/jaguar-s-type-3-0-v6-jasna-skora-stan-perfekcyjny-i2327883839.html i jeśli ten co go wystawił nie kłamie to w dobrym stanie i to 12] ale jeśli patrzymy na te po lifcie no to fakt trzeba trochę więcej. A tak swoją drogą jeśli o mnie chodzi to bardziej podoba mi się ta deska z przed liftu :)
-
Bardzo fajnie, tylko zauważ, że nie jest zarejestrowany, dolicz do tego opłaty, auto sprowadzone także licz się z tym, że trzeba wymienić: wszystkie płyny, olej, świece, filtry i co tam jeszcze trzeba, to wtedy cena nie jest taka piękna.
-
m10 nie podpieraj się cenami z netu bez oglądania auta. Pojedź, obejrzyj jeden, drugi, dziesiąty i zobaczysz, że 20.000PLNów to mało.
Wnioskuję, że na razie to są plany, a żadnej sztuki jeszcze nie oglądałeś (oprócz przejeżdżających na ulicy).
-
m10 nie podpieraj się cenami z netu bez oglądania auta. Pojedź, obejrzyj jeden, drugi, dziesiąty i zobaczysz, że 20.000PLNów to mało.
Wnioskuję, że na razie to są plany, a żadnej sztuki jeszcze nie oglądałeś (oprócz przejeżdżających na ulicy).
Samo życie
A czemu to tak drogo?? Takie drogie części??(Najlepsze hasło a mówili że to Ford ) To są główne pytania "świeżych"
nabywców Jagów.
-
m10 nie podpieraj się cenami z netu bez oglądania auta. Pojedź, obejrzyj jeden, drugi, dziesiąty i zobaczysz, że 20.000PLNów to mało.
Wnioskuję, że na razie to są plany, a żadnej sztuki jeszcze nie oglądałeś (oprócz przejeżdżających na ulicy).
Co do cen z netu to takie są rynkowe....
A co do oglądania to obejrzałem jeden zarejestrowany w Pl (akurat przejeżdżałem koło komisu i stoi) za 15tyś. i jego stan był dość nie najgorszy [wiele razy oglądałem auta w komisach i ten był na prawdę ok.] choć nie wątpliwie wszystkie wymiany eksploatacyjne trzeba było przeprowadzić tylko jak dla mnie to nie pasował mi silnik [3,0] i kolor-srebrny