Na pytanie, dlaczego samochod na sezon 2012 stal sie Jaguar XF, a nie "nastepnym, sprawdzonym BMW" zespol Carvell Motorsport z Northamptonshire odpowiadal jednoglosnie:
"Jestesmy inzynierami, przebudowac takie piekne dzielo jak Jaguar na prawdziwa wyscigowke tak bardzo nam skusilo ze nie moglismy inaczej"
Auto startuje m.i. na rajdzie 24-godzinym na niemieckim Nuerburgring. Zespol szuka obecnie jeszcze kierowcow, moze ktos chetny?
I tak wiec, jeden wiecej:
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/carvell.jpg)
Technical Information
Jaguar XF 3.0-Litre Diesel S - Endurance Racecar
Power / Torque: 300bhp / 650Nm
Transmission : 8 speed ZF Transmission
Brakes
Front: Alcon 380mm Discs + Alcon 6 Piston Calipers
Rear: Alcon 355m Discs + Alcon 4 Piston Calipers
Wheels: Speedline 10J x 18" and 11J x 18"
Tyres: Pirelli
Exhaust: BTB Exhaust bespoke system and HJS racing catalyst / DPF unit
ITG Air Intake Systems
Custom Cages Rollcage
ATL 70 Litre Fuel Cell
Pace Products Coolers
Caparo Carbon Fibre Products Front splitter and diffuser
Revere Carbon Fibre rear wing
Recaro Seats
Racelogic Dash
AP Racing Air Jack Systems
Lifeline Fire System
Earls Oil Lines
Goodridge Brake Lines
Rozegrana minionego weekendu tegoroczna edycja słynnego, 24-godzinnego wyścigu Nurburgring zakończył się potrójnym zwycięstwem Porsche, ale...
Zwycięzca w swojej klasie 3DT
jest JAGUAR XF-S Carvell Motorsport.
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/24a.jpg)
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/24h.jpg)