FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: zachradek w Kwiecień 01, 2012, 22:52:25 pm
-
witam wszystkich ;D oto znalezisko jakie zauważyłem ostatnio podczas zmiany kół na letnie. dwa siedliska rdzy w podłodze i dziurki obok zgrzewu podłogi z progami >:( :'( odkrycie jest o tyle dla mnie przerażające i przykre gdyż w zeszłym roku lakierowałem całe auto . co robić ?????? no pewnie wyspawać :o co mnie może jeszcze czekać gdy zacznę zdrapywać stara konserwacje z podwozia? jakie środki zastosować po wyspawaniu podłogi ? są jakieś nowe lepsze technologie konserwacji ? jakieś żywice ?????? może ktoś ostatnio podzielił mój los i także borykał sie z tym problemem ;D
Zdjęcia dodajemy na zewnętrzne serwery
-
Ja w swoim wymieniłem prawie całą podłogę pod nogami pasażera i kierowcy. Wymalowałem to podkładową i położyłem od spodu środek do konserwacji podwozi. Niepamiętam teraz nazwy, ale wiem że ojciec tym konserwował nawet maluch w tamtych czasach i żadna sól nie była w stanie ich ruszyć.
Od środka położyłem tylko podkład i całą podłogę wyłozyłem matami wygłuszającymi przy okazji wymontowanej całej wykładziny i foteli.
-
I w tym przypadku tak to się zakończy
nie zapomnij udrożnić odpływy