FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: krystiankr w Luty 25, 2012, 22:14:33 pm
-
witam
gdzies na tym forumprzeczytalem ze kazdy uzytkownik kota predzej czy pozniej tu trafia .
wiec trafiam i ja ze swoim kociakiem i jego duzym problemem.
jakis czas temu zaswiecil sie czeck engine , po podlaczeniu pod komputer pokazywalo ze auto ma missfire na cylindrach 1 i 3. Powymienialem swiece , i cewki zaplonowe ale...... missfire na cylindrze nr 3 zniknol ,ale na cylindrze nr 1 dalek pokazuje blad spalania .Mial ktos z was podobny problem ?
Przypuszcacie co moze byc nie tak ze dalej nie pali na ten jeden cylinder ?
pozdrawiam
-
witam.
może masz walnięte kable?
jaki rocznik auta, przebieg, jaki silnik? -nie podałeś jakiejkolwiek informacji.
-
juz pisze
2002 rok , 3.0 przebieg 77 K mil
-
Najlepiej było by gdybyś podpią kompa i odczytał błędy.
-
no wlasnie po podlaczeniu kompa wychodzi ten jeden blad missfire w cylindrze 1
-
Podaj numer błędu
-
to dopiero w poniedzialek jak pojade ponownie go podlaczyc
-
jak nie ma strzału w drugim cylindrze to pewnie błąd P0302. lub P1313, P1314 (występują gdy jest P0300-P0306)
Jest na to też procedura:
MISFIRE MONITOR DRIVE CYCLE
1 Record flagged DTC (s) and accompanying WDS DTC Monitor freeze frame(s) data.
2 Fuel level > 25%.
3 Start engine and bring to normal operating temperature > 82 °C (180 °F).
4 Drive vehicle to the recorded freeze frame conditions (from step 1).
5 Repeat several times.
Note regarding misfire monitor DTCs:
If on the first trip, the misfire is severe enough to cause excess exhaust emission, the individual cylinder DTC plus DTC P1316 will be logged. The CHECK ENGINE MIL
will not be activated. If the fault reoccurs on the second trip, the individual cylinder DTC plus DTC P1316 will be flagged, and the CHECK ENGINE MIL will be activated.
If on the first trip, the misfire is severe enough to cause catalyst damage (more severe than excess exhaust emission), the CHECK ENGINE MIL will flash while the
fault is present and the individual cylinder DTC plus DTC P1313 (bank 1), DTC P1314 (bank 2) will be logged. When the fault is no longer present the MIL will be deactivated.
If the fault reoccurs on the second trip, the CHECK ENGINE MIL will flash while the fault is present and the individual cylinder DTC plus DTC P1313 (bank 1),
DTC P1314 (bank 2) will be flagged. When the fault is no longer present the CHECK ENGINE MIL will be activated.
CATALYST EFFICIENCY MONITOR DRIVE CYCLE
1 Start engine and bring to normal operating temperature > 82 °C (180 °F).
2 Drive vehicle steadily between 1700 – 2500 rpm for 5 minutes.
-
jedz do autoryzowanego serwisu
-
strawinski a czy moglbys mi ta procedure napisac po polsku ? albo po krotce wytlumaczyc jak mam to zrobic ?
-
kotu mial problemy z komputerem sterujacym . usterka naprawiona rozwiazanie ? - sprzedlaem kota kupilem nowiutkiego pontiaca :)
temat do usuniecia :)
teraz chyba musze zmienic forum :)
-
jeszcze tak rozwiązanego problemu nie widziałem. dobre! ;D
-
jest sens pakowac pieniadze w 9 letnie auto ? chyba niebardzo jak mozna kupic nowe na gwarancji :)
-
Raczej w 10 letnie auto. Rozumiem, że kupującego uprzedziłaś o problemach?:) Wszak etyka w biznesie to podstawa, a marka Jaguar zobowiązuje, dżentelmeni.
-
Ja ładuje pieniądze w 14 letnie auto, robiąc to pod przykrywką miłości do marki, modelu.. zawsze mi się odwdzięcza :-V