FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: barto480/daimler w Luty 04, 2012, 21:22:30 pm
-
Witam
Panowie mam pytanie czy dyfer od silnika 3,6 z 87 pasuje do daimlera silnik 4,0 z 90 r
i jakie sa objawy słyszalne:) jeżeli jest do wymiany wał napedowy?
pozdrawiam bartek
-
jeśli ma inne przełożenie skrzynia wejdzie w tryb awaryjny, a czy są takie same to nie wiem :P
-
dzieki to najbezpieczniej bedzie jak poszukam od silnika 4,0
-
Wał to kawałek rury dlaczego miał by się zepsuć, może wystarczy wymienić podporę wału.
-
Przekładnia główna (dyfer) w xj40 i x300 są takie same, oczywiście w zależności od pojemności i modelu mają inne przełożenia.
Dyfer w x308 ma inna budowę, wałek atakujący jest na środku, a w xj40 i x300 jest bardziej z boku.
kamil8318 dlaczego uwarzysz że skrzynia wejdzie w tryb awaryjny? Miałeś taki przypadek?
pozdrawiam Karol