FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: banachr70 w Luty 04, 2012, 20:45:18 pm
-
Mógłby ktoś przetłumaczyć,z góry dziękuje
-
zobacz tutaj
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,16784.msg141889/boardseen.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,16784.msg141889/boardseen.html)
-
poszukaj jeszcze tutaj
LINK (http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.jaguarforums.com/forum/tags/p1316/&ei=OZYtT5DLD4aVOpTLtZcO&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&sqi=2&ved=0CDMQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dp1316%26hl%3Dpl%26biw%3D1280%26bih%3D744%26prmd%3Dimvnsfd)
-
a moze kolega banachr70 zamiast prosic o pomoc lingwistyczna po prostu napiszy w czym jest problem?
tomasz, tych bledow nie ma w liste po polsku.
-
zuwazylem dlatego wkleilem link do podobnych tematów , w których występuje jeden z błędów
-
Bez podania objawów :- pojecia, to mogę ci poradzić sprawdzić świece, cewki w związku z pierwszym błędem. Co do drugiego to komp ma problem ze sterowanie obiegiem powietrza na wolnych obrotach. Ale to może być związane z pierwszym błędem. Podaj jakiego kotka masz dokładnie oraz jakie objawy choroby go gnebią.
-
mam s-tytpe 2.5 benzyna po lifcie,gdy odpalam rano(zimny silnik)na wolnych obrotach szarpie,gaśnie,gdy się rozgrzeje jest w porządku
-
Zapomniałem dodać że w oleju silnikowym czuć benzyne
-
Cyli masz na sto procent do sprawdzenia wtryski, swiece i cewki. Paliwo nie jest spalane w cylindrze i wymywając olej w pierścieni dostaje sie do oleju. Najpierw sprawdź dobrze cewki i świece. To jest najczęszcza awaria w tych silnikach. Ja go odpalisz na zimnym silniku i ci zgaśnie lub się zadławia to go zgas i sprawdź jak wyglądają świece. Jak któraś będzie mokra to znaczy ze na tym cylindrze jest brak iskry. Podmień jeśli masz możliwość wtedy cewkę i wyczyść świece i odpal na nowo. Jak się poprawi to masz koniec kłopotów. Jeśli nadal będzie to samo a masz pewność że nowa cewka jest dobra, to muszisz sprawdzić czy wtryskiwacz nie leje.