FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Krzysiek1985 w Styczeń 19, 2012, 11:13:57 am
-
Witam. Gdziej jest i jak wymienic filtr paliwa Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna manual . Wyczytalem w postach ze podobno jest pod lewym przednim nadkolem ale tam znajduje sie koło. Prosil bym o jakias dokladną instrukcję gdzie to jest i najlepiej ilustracje bo za cholere nie moge znalezc . To sie wymienia od strony komory silnika czy od podwozia ??Dziękuje .
-
to znalazłem na angielskim forum
"Remove the left front wheel and remove the securing nuts to the wheel arch
(plastic wheel well liner) pull back from the rear and you will see the fuel filter under it."
-
aha czyli trzeba sciagnac lewe przednie kolo i nadkole plastikowe i tam bedzie filtr paliwa ;) dziekuje za pomoc ;)
-
w moim S-Type 4,0 V8 właśnie tam jest ten filtr :-A
-
Nie trzeba ściągać koła, wystarczy że odkręcisz mocowania nadkola i opuścisz na dół. Cała akcja max 15min.
-
Zgadza się odchylamy nadkole i jest super dostęp a filtr jak pamiętam to pasuje od focusa-mondeo.
-
Focus
-
Wymienilem filtr paliwa musialem zdjac kolo jednak zeby odkrecic nadkole poniewaz do tych wszystkich srubeczek i nakretek jest zrypany dostep i niekytore sa zardzewiale wiec musialem uzyc WD-40 lepiej zdjac jest wtedy duzo miejsca i nie trzeba sie gimnastykowac mozna przy okazji sprawdzic stan tarcz i klockow ;)
-
rozumie że bez zdejmowania koła też się uda? Bo u mnie kół nie idzie na razie ściągnąć ( muszę jechać gdzieś odkrecić zabezpieczające nakrętki , bo nie mam tej nasadki)
-
Taki filmik jest : http://www.youtube.com/watch?v=eqj2tGkzk-o&list=PLC5E5902813A4A513&index=4
-
dzięki
-
Panowie dziś dopadł mnie problem z paliwem. S-type 3.0 plus LPG. Otóż wczoraj zatankowałem około 20 litrów benzyny na stacji auchan z racji, że mam po drodze. Początkowy stan poziomu paliwa to trochę ponad rezerwę dotankowałem do połowy, i wróciłem do domu. Dziś z rana zaczęły się problemy na beznynie typu przerywanie silnika i gaśnięcie po 40 sek postoju w miejscu, na wysokich obrotach od 3 tys. idzie równo. Na lpg prawidłowo pracuje. Mam następujące pomysły:
1) Trafiłem na chrzczone paliwo z wodą ropą innym gównem
2) Po zatankowaniu większej ilości poderwał się syf i zaciągło go
3)Nagle padła pompa paliwa, ale zbyt duży zbieg okoliczności
Co do opcji 2 po dobraniu się do filtra paliwa, próba dmuchnięcia sprężonym powietrzem we wężyk w stronę baku, czy to coś pomoże, nie uszkodzę jakiś zaworków w pompie?? Możliwe jest żeby pompa przeciągnęła syf z baku i przytkała filtr paliwa?
Zastanawiam się czy ruszać to czy spróbować wyjeździć..