FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Maphius w Styczeń 03, 2012, 20:15:06 pm
-
Witam,
przeszukiwałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi jednak nie znalazłem (może słabo szukałem?) :-wstyd
W każdym razie chciałem zapytać, czy w Jagu 3.0 V6 4x4 normalne jest to, że sprzęgło pracuje w dość specyficzny sposób, tzn. kiedy wrzuci się bieg "za wysoki" tzn. przy zbyt małej prędkości/obrotach słuchać takie pojedyńcze stuknięcie, a kiedy zredukuje się bieg zbyt szybko, auto szarpie. Posiadam ten samochód od tygodnia i jakoś ciężko mi się przestawić na tą skrzynię i prowadzić auto płynnie.
Czy jest to normalne w tym modelu, czy może coś jest u mnie zepsute??
-
Widzę, że temat założony już jakiś czas temu, ale u mnie sprawa wygląda podobnie:) Te skrzynie są dość "trudne". Niejedna osoba mi to już powiedziała i rzeczywiście się to potwierdza:)
-
Fakt - u mnie tez tak było. Trzeba sie przyzwyczaić do specyfiki i bedzie lepiej
-
Albo nauczyc redukcji z miedzygazem.... Sory nie moglem sie od kotleta powstrzymac :)
-
Witam,
przeszukiwałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi jednak nie znalazłem (może słabo szukałem?) :-wstyd
W każdym razie chciałem zapytać, czy w Jagu 3.0 V6 4x4 normalne jest to, że sprzęgło pracuje w dość specyficzny sposób, tzn. kiedy wrzuci się bieg "za wysoki" tzn. przy zbyt małej prędkości/obrotach słuchać takie pojedyńcze stuknięcie, a kiedy zredukuje się bieg zbyt szybko, auto szarpie. Posiadam ten samochód od tygodnia i jakoś ciężko mi się przestawić na tą skrzynię i prowadzić auto płynnie.
Czy jest to normalne w tym modelu, czy może coś jest u mnie zepsute??
Ty chyba naprawdę chcesz zobaczyć części swojej skrzyni kiedyś pod autem.
Mama brata który takimi zrzutkami bez miedzygazu urwał skrzynie biegów w e46.
-
nie no aż tak go nie strasz :) Delikatne odpuszczanie sprzęgła i międzygaz nie jest potrzebny, chociaż sprzęgła drogie ponoc do nich :p