FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: gt500m w Grudzień 06, 2011, 18:36:43 pm
-
Witam.
Po obejrzeniu fotek X Type na naszym forum,które obrazują stan progów po zdjęciu osłon plastikowych(jedna rdza),nabrałem chęci
sprawdzenia stanu rdzewienia również w swoim S Type,ale jak zwykle z powodu braku wiedzy na temat ich demontażu,zwracam się z prośbą do wszystkich,którzy tak ową posiadają aby podzielili się nią i opisali,jak dokonać
bez ewentualnego uszkodzenia i od czego zacząć demontaż tych osłon.
Z góry dziękuję za wszystkie pomocne wskazówki.
Pozdrawiam.
-
Dałeś radę?
A jak zawór EGR?
-
Nie jestem pewien, a nie chce palnąć głupoty, ale czy S-Type nie jest ocynkowany, może ktoś to potwierdzi.
-
jest ocynkowany, ale to nie oznacza, że kiedyś nie pojawi się korozja...
-
Panowie jest ocynkowane-i co z tego?
Ma nie korodować ??????-jeśli tak myślicie to jesteście w wielkim błędzie
Prosty przykład-rynny to też ocynk i........., a nie mają dostępu do np soli tak jak auta w czasie zimy.
Z drugiej strony pytanie
Kto z Was konserwował kota i kiedy???
-
Tu nie chodzi o to, że jak jest ocynkowany to na 100% nie będzie rdzy, ale o to że na pewno nie jest tak podatny na rdzę, jak w przypadku modelu X-type.
-
mój - już nastolatek - nie ma grama rdzy...ale auto jest z Włoch, a w Polsce jeszcze nie widziało zimy - kot zimuje w garażu :)
-
Intruz, umyj myjką ciśnieniową tylne nadkole, (elementy metalowe) zobaczysz jak odskakuje lakier z ocynku i pod nim jest rdza. Niestety Jaguar koroduje i tyle. Jak ktoś chce z tym walczyć to ja proponuje dwie warstwy Hameraid i na to konserwacja bitumiczna.
-
już to robiłem - zero rdzy!