FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Aleksander M w Październik 24, 2011, 16:07:43 pm
-
Witajcie, mam problem. Dziś na trasie po przekroczeniu ok. 3 tys. obrotów zapalała się kontrolka świec żarowych oraz check engine i auto trochę traciło moc. Wyłączyłem silnik, odpaliłem ponownie i jak ręka odjął wszystko przeszło. Miał ktoś cos podobnego?
-
najpierw bym podjechał z czytać ten błąd co wyskakuje i nie zdziwi mnie jak się okaże ze masz zbyt niskie ciśnienie na listwie paliwowej
-
Dzięki za podpowiedź, ale już nie pali się żadna kontrolka.
-
Odczytaj kody błędów, skoro zapaliła się check to napewno zapisał sie błąd.
-
Byłem u kolegi który ma skaner i odczytaliśmy błędy: P0251, P1000 i P1211. Jakieś sugestje?
-
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector)
P1000 Check of all OBDII Systems Complete
P1211 Injector Control Pressure Sensor Above / Below Desired
-
Wielkie dzięki, ale tak szczerze to nic mi to nie mówi :-wstyd na co to wskazuje?
-
hej, P1000 oznacza, ze system sie skalibrowal, nie jest to zaden blad.
P0251 i P1211 wskajua dokladnie na to, co juz pisal BlackV6: problemy z cisnieniem na listwie albo problem z
wtryskami. pytanie zasadnicze, czy teraz ten blad sie powtarza, jezdziles jeszcze tym autem, tak? czy ten
problem sie nie powtorzyl? pisales ze juz nie swieci sie check-engine.
-
Nie świeci się juz kontrolka check engine a od tego incydentu zrobiłem ok 300 km bez żadnych problemów.
-
To może być filtr paliwa, pompa, czujnik ciśnienia na listwie albo regulator na pompie, nie mówiąc o wtryskach.
-
Dziękuję ślicznie za podpowiedzi :-K Teraz pytanie: Czy to tylko chwilowy błąd czy będzie się powtarzał częściej i coś myśleć trzeba będzie?
-
Olku, prorokow tu nie ma. Powiem tak, problem P0251/P1211 jest znany i pojawi sie w silnikach zarowno mondeo
mk3 jak i jaguarowskich. nie masz stalego bledu i nie odlaczyl sie silnik, wiec sprawdz na poczatku filtr paliwa (kiedy
ostatnio byl wymieniony?), ewentualnie podlacz autko profilkatycznie do kompa aby sprawdzic wtryski. zycze, ze
to sie juz nie powtarza, ale P0251/P1211 juz nie raz sie skonczylo z koniecznosc regeneracji wtryskow.
-
Na 100% czujnik listwy tak się zaczyna zabawa z tym (jakiego koloru jest czujnik??) polecam też wymycie kolektora ssącego oraz zaworu egr autko lekko odżyje.
P1000 OBD-II Monitor Testing Incomplete wiec jest coś jeszcze na rzeczy.
-
blad P1000 po kalibracji zmieni sie w P1111 :P najwidoczniej proces po odlaczeniu akumulatora jesczze nie zostal zakonczony
-
Jeszcze raz dziękuje wszystkim :-super Sprawdze wszystko po kolej i dam znać.
-
Z tego co opisałeś włączył Ci się tryb awaryjny
Czy aby na pewno ciśnienie w listwie?
Jeśli zrobi Ci się to jeszcze raz -daj znać