FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: lordhammer w Wrzesień 30, 2011, 12:49:40 pm
-
Mam nowy kluczyk,ktory potrzebuje zaprogramowac.Prosze powiedziec,mozna samemu zaprogramowac kluczyk,podobnie jak pilota?Jesli nie to pewnie zostaje tylko salon Jaguara.Pozdrawiam
-
dołączę się do pytania bo też będę (mam) ten sam problem tj. mam tylko jeden kluczyk i muszę jak najszybciej coś z tym zrobić więc jak kolega czekam na podpowiedzi
-
W kluczyku jest transponder, którego sam nie programujesz. To zwyczajowo wykonuje się w ASO albo u dobrego niezależego speca.
-
Czy jest to jakiś specjalny transponder i czy kluczyk tylko przez serwis? Czy można go gdzieś załatwić u kluczykowców? I jeszcze jedno co z pilotem, mozna go programować? Więc w takim razie czy wystarczy zdobyć z allegro inny i da się przeprogramować? X300 4.0 1996r.
-
kluczyk tylko w serwisie ,a pilot z alegro ebay itp. ,można zaprogramować samemu
instrukcje programowania pilotów są gdzieś na forum (http://jaguarclubpoland.net/forum/Themes/classic/images/polish/search.gif)
-
A jest mozliwosc ze moj kotek poniewaz jest ze stanow lecz tez jest to XJR 96r ze nie ma kodowanego kluczyka (gdyz taka informacje uzyskalem tam gdzie te klucze dorabiaja)
-
jak masz immobilizer to musisz mieć zaprogramowany kluczyk :-W
-
A jak sprawdzic czy mam?
-
raczej masz ;D
kluczyk z immobilizerem ma chip wtopiony w obudowę
na zdjęciu jest zielony kluczyk aby łatwiej było dojrzeć o czym piszę
(http://i916.photobucket.com/albums/ad2/Tygrys3/Emotikony/Emoty/Jag/DSC_8757.jpg)
-
Dużo osób uważa, że auta ze stanów są lepiej wyposażone. Nic bardziej mylnego. Jagi na rynek US były okrojone z czego się tylko dało, aby cena wyjściowa była jak najniższa. X300 w US nie wychodził z immobilizerem.
-
Powiem tak przyjzalem sie kluczykowi pod lupa i: cos tam jest takiego jak na zdjeciu z tym ze nie widac aby to bylo blyszczace tak jak na zdjeciu czy jesli pojazd jest bez immobilizera to w kluczyku moze byc zaslepka tylko czy jesli nie ma w pojezdzie immo to w kluczyku rowniez nie ma nic tzn jest z jednolotego materialu? czy po prostu jechac do ASO i niech oni to sprawdza? gdyz tez posiadam jeden kluczyk i jednego pilota i az strach pomyslec co by bylo gdyby cos go zjadlo
-
może to tylko zaślepka a wewnątrz nic nie ma :- pojecia
lepiej sprawdz w aso lub po vin-ie :-W
-
Drugi kluczyk z immobilaizerem kosztował mnie 150 zł. To koszt kluczyka, kodowania i docięcia.
W serwisie zawołali 800.
-
gdzie tego dokonałeś ???????
tez jestem w potrzebie
-
W Elblągu.
Zwykły taki spec od otwierania aut i dorabiania kluczy.