FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: benjamin w Wrzesień 27, 2011, 08:33:45 am
-
Witam. Jak w temacie, mój x-type 3.0 2001r od tygodnia boryka się z tymi błędami
p0171 zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa blok cyl 1
p0174 zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa blok cyl 2
po wykasowaniu wracają, nie zauważyłem różnicy w pracy silnika tzn nie szarpie, równo pracuje poza porannym rozruchem kiedy można zaobserwować minimalne wahania obrotów- wcześniej tego nie było, nie posiadam gazu (żeby było jasne :P)
po zapaleniu się check kręci tylko do 3000
sprawdzałem i niby wszystkie doloty powietrza wyglądają dobrze, nie ma nigdzię pęknięć czy innych nieszczelności, przepłymomierz po czyszczeniu
ma ktoś jakieś pomysły ?
-
Najprawdopodobniej gdzieś ucieka ci podciśnienie. Dobrze byłoby żeby posłuchać, czy podczas pracy silnika coś nie syczy.
-
Najczęściej pęka taki krótki przewód z tworzywa widoczny zaraz od góry przy kolektorze.
-
nadstawiłem ucho i syczenie dochodzi z lewej strony kolektora (patrząc od przodu x-sa) tam gdzie są (nie wiem jak fachowo to się nazywa, w poprzednich samochodach nie miałem nic takiego) takie niby przepustnice od powietrza, wykreciłem jedną i chyba oring jest zużyty i ciągnię sobie lewe powietrze, jutro kupię nowe, powymieniam i mam nadzieję check zniknie :-super
-
Optymista :-wstyd
-
po wymianie przejechałem 120 km i check się nie pojawił, problem zażegnany ;D dziękuje wszystkich za zainteresowanie i pomoc
-
HA!!!!! i przydało się archiwum. mam taki problem, jaki jest dokładnie przebieg tegoż wężyka, u mnie po prostu go nie ma .... .... jest zaślepka u góry na silniku, od strony grodzi... i tyle.
mam S---- 4.0,