FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: avenarius w Wrzesień 08, 2011, 19:41:22 pm
-
Ehh :-nie
Sprawa wygląda następująco: autko odpala, obroty 500-1500 (na wyższe nie wchodzi), pracują tylko trzy cylindry (1,2,3), sprawdzone świece, przewody, kopułka/palec, moduł sterujący (wszystko sprawne). Na niepracujących cylindrach świece zalewa. I gdzie diabeł schował się tym razem? Magik straszy, że należy sprawdzić każdą wiązkę przewodu jeden po drugim, bo przyczyna raczej nie leży po stronie mechanicznej.
-
Sprawdziłeś kompresje? Może pada masa dla wtrysków 4-5-6 lub pada połączenie z ECU skoro ECU jest ok?
-
Ja pomoge , mialem podobna sytuacje. Mianowicie sprawdz kolejnosc podlaczenia kabli ze swiec do kopolki , musi byc zgodna z rysunkiem w ksiedze wiedzy czyli Haynes (taki rysunek jak by kolba rewolweru ) nie jest tak ze kable wchodza po kolei 1,2,3,4,5,6 jet to troche pomieszane i ida np.2,1,4,3,6,5
Pozdrawiam