FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: kamil8318 w Lipiec 27, 2011, 22:37:40 pm
-
koledzy jak w poprzednim poście pisałem ma błędy fuse 1,2,3,,5,6 co po przetłumaczeniu wygląda tak:
1. oxy (chyba tlen) czujnik - otwarty obwód
2. czujnik przepływu powietrza poza zasięgiem działania (jakby coś było za dużo albo za mało)
3. czujnik temperatury chłodziwa poza ramami działania (j.w.)
4. czujnik oxy (chyba tlen) wskazuje pełne wzbogacenie
5. potencjomentr przepustnicy/czujnik przepływu powietrza (niskie wskazanie potencjometru wraz z wysokim sygnałem przepływu powietrza)
6. jw./jw (wysokie wskazanie potencjometru zapłonu z niskim wskazaniem sygnalu czujnika przepływu powietrza).
za radą osuszyłem skrzynki z bezpiecznikami, spryskałem konatak--spray do elektryki, niestety kot dalej milczy.
Iskra jest, pompa się załącza , sprężanie na cylindrach 10,5-11.Czy ma ktoś pomysł jak odpalić kota, albo będzie przelotem w okolicy Wrocławia, z nowymi pomysłami ?:)
Pozdrawiam
-
no koledzy grzebałem i grzebaemł krok po kroku, i wiem , że na 100% procent mam wodę w paliwie;( cpn w Długołęce się nie popisał i mam minę jak nic, jak opróżnię zbiornik to zobaczymy co będzie mam nadzieję ,że komp przestanie szaleć i autko zapali, Pozdrawiam :-K
-
Masz tej wody tak dużo, że zalanie denaturatu nie pomogło?
-
zobaczymy, kupię z 2 litry jak ni da rady to trzeba zbiornik opróżnić, dobrze że do pełna nie zalałem:)