FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: szunaj w Październik 22, 2008, 20:29:49 pm
-
czy ktos moze mi odpisac jaka jest maksymalna predkosc w jagu jx8 3200poj 240 km prosze
-
vel meskim ;D
x308 powinno sie skonczyc przy 250 ale tyle ten maly silnik chyba nie ...
-
dzieki wam za odpowiedzi to ja mam chyba problem bo moj jag chyba jedzie bez sportu okolo 180 km/h czy to normale i co moze byc przyczyna prosze o odpwiedz
-
a masz 4 i 5 bieg? ;D
-
witaj radzio1 niby ma przejechane 220tys ale jezdził nim dziadek 70 letni bez obrazy zbieznosc chyba dobra bo nie sciąga a jak jade na luzie to auto sie toczy i nie wiem co to moze byc moze jeszcze jakies sugestie widze ze wynajmujesz jaga na wesela powiedz jest jakies zapotrzebowanie \?
-
ma przejechane 220tys ale jezdził nim dziadek 70 letni
to tak jak 95% aut sprowadzonych do Polski, same alpejskie dziadki nimi do kościoła i do apteki jeździły :-hehe
czy ktos moze mi odpisac jaka jest maksymalna pretkosc w jagu jx8 3200poj 240 km prosze
gdzieś pomiędzy bramą a św.Piotrem osiągniesz niebiańską pretkośc :-za
-
to było bardzo dobre ha-ha-ha- ;D :-V
-
ok powodzenia
-
Hm......dziwne aut ma kolega.
Mój Daimler xj40 4.0 226 (albo 222 KM - różnie różne źródła podają) pojechał 240 km/h (według wskazówki) czyli realnie ok. 225-230 km/h.
Nie wiem jak Twój 3.2 pojechał 260 km/h. Jeździłem też takim ostatnio i 220 km/h to był maks.
Pozdrawiam.
-
MOj xjr max 250 ale mam jedno pytanie ,jak sie jezdzi automatem na luzie? :-\
-
w poz N ale prosze tylko na krotko o ile wogole trzeba ...
-
Dzieki, nie wiedzialem ze w ogole mozna , dlatego wole unikac -za duzo kosztuje remont automata . pozdrawiam :-V :-V
-
jesli masz xjr V8 to sie niemasz czym martiwć -te same skrzynie biegow chodza w bmw V8
radzio1 mówisz tutaj o xjr czy xj?
np. w xjr6 skrzynie biegów są identyczne jak w v12 lecz nie pasują skrzynie 3,2 i 4,0
czy w v8 wszystkie są tego samego typu?
ja osobiście nie jestem zwolennikiem zabawy wybierakiem skrzyni biegów.
w normalnych, nizinnych warunkach, najrozsądniej jest wybrać D i nie bawić się w zmiany na N na światłach lub w korkach - wystarczy noga na hamulcu
słyszałem o takich idiotach, którzy wyrzucają na N z górki!!!
można robić wszystko np. zmieniać z R na D i palić opony, a jak komuś to nie wystarczy to proponuje zmienić na P w czasie jazdy - emocje gwarantowane :) ;) :D ;D
-
Mam xjr6 i tak jak Tomz nie jestem zwolennikiem mieszania wybierakiem podczas jazdy, no chyba ze w pozycji recznej zmiany ,no ale tam nie ma luzu, pozdrawiam :-V :-V
-
co do tej predkosci to ze xj6 3,2 jedzie max 220 to sie napewno nie zgodze. moim jechałem 220 i naprawde jeszcze ostro rwał do przodu. :-jag
-
Mój XJ8 3.2 bez problemu, płynnie przyspiesza do 240 i włacza się blokada. Co mnie troche dziwi, bo powinna przy 250.
-
Panowie to nie są samochody do takiej jazdy. Jaguarem się jeździ dostojnie bez szaleństw. Jak chcecie jeździć z takimi prędkościami to kupcie sobie BMW i koniecznie dresik z trzema paskami.
-
Sie zgadzam z przedmowca ;D Zwlaszcza jak sie toczysz XJR-em :-V
-
Dokladnie. zanim kupilem swoje x300 jezdzilem takim xj40 z brzegu ,wlasnie 4.0 i trzeba przyznac ze robi wrazenie , do tego ten komfort caloksztalt :-super
-
Panowie macie rację. Ale ja mówię o tym że nie ścigam się z każdym gówniarzem który wyprzedza mnie swoim BMW 318i ze sportowym tłumikiem. Wystarczy mi świadomość że jeśli tylko zechcę to zostawię go daleko z tyłu. Pytanie tylko po co? Po co mam się zniżać do jego poziomu? A jeszcze debil nie daj Boże będzie próbował mnie dogonić i zabije kogoś po drodze...Niech ma chłopak satysfakcję że wyprzedził Jaguara, będzie miał co kolegom opowiadać. I tak każdy znający się choć trochę na samochodach popatrzy na niego z pobłażliwym uśmieszkiem i pomyśli - patrz wyżej :-tylko
-
Ale my tylko odpowiadamy na pytanie ??????
-
ok, sorry nie czepiam się :-wstyd