FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: farciarz1910 w Lipiec 08, 2011, 21:04:37 pm
-
witam
ostatnio sprawdzalem swojego kota, wiem ze mam do wymiany swiece stad to zamulenie na benzynce
3.0 v6 aut. od 0-100 9 sek.
a jakie wy macie silniki i osiagi o ile miezyliscie, a i czemu w niektorych danych technicznych podaja ze ma 7,6 do 100 a w innych 8,5 sek. ??
pozdrawiam
-
7.4 - 7.6 ma wersja z manualna skrzynią. Nie mierzyłem swojego manuala stoperem, bo to bez sensu, ale odczuwalnie auto ma zajebistego kopa... >:D
-
chodzi o realne osiagi;)
wkoncu auta maja swoje juz za soba i ich sprawnosc poszczegolnych podzespolow sie zuzywa
-
heyka
a ja mierzyłam swojego ze stoperem 8sekund bez problemu ale mam jeszcze CUPRE SPORT po sofcie 204koniki i zamykam w 6sekund setke :-yipee w Puławach niema na nią auta
-
witam
mam 3.0 automat
na gazie 9,3 sek. na sporcie (przedłuża biegi) 8,5sek.
benzyna 8,6 sek. na sporcie 8,5sek. ( czyli tak samo)
-
Do pomiarów wykorzystujecie jakieś oprogramowanie, czy bardzo analogową metodą typu stoper i odczyt prędkości?
-
mnie wystarczy subiektywne odczucie, ze zbiera sie dobrze - po co komu jakies cyferki? I tak prawie nigdy nie wykożystuje sie pełnej mocy przy ruszaniu. Cyferki rajcuja głównie nastolatków :)
-
;) ale czasem warto wiedzieć czy zbiera się zgodnie z zapowiedziami a nie odczuciem wbicia w fotel
jak dobrze ruszę corsą B też wydawać się może że się zbiera super:)
-
Ja swoim byłem na hamowni , najlepsza metoda na sprawdzenie czy auto zdrowe , na benzynie pokazało 291km , gaz 279 , momentu nie pamietam , co do setki to muszę sprawdzić , ale mialem bmw e39 4,4 manual to lepiej sie zbierała.
-
bo 4.0 ma przyśpieszenie takie jak 3.0 z manualem. Dopiero 4.2 naprawde ładnie sie zbiera...
-
Jezdziłem 3.0 i zareczam ze nie ma porownania do 4.0 , a 4,2 nie mam pojęcia.
-
4.2 Supercharged 5,5 sekundy do 100 (na sporcie - wydaje mi sie ze jest inna mapa bo zupelnie inaczej silnik chodzi, nawet nie chodzi o zmiane przelozen, bo na zwyklym trybie z pedalem w podlodze tez biegi dociaga do konca - jak myslicie, mozliwe to?
wywraca flaki podobno jak ktos nigdy nie jezdzil
-
No miałem okazje się przejechać , jedzie fajnie spalanie niema co dyskutować , zloty srodek 4,2 zwykłe wystarczy .
-
wczoraj korzystajac z pogody zmierzylem kolejny raz 0-100 by sie upewnic i ku zdziwieniu wyszlo mi powtarzajace sie 7.7-7.8 do 100
chyba niezle
-
XF 4.2V8 standard (czyli bez turbiny): 6.5 sek w trybie sport
-
4.2 Supercharged 5,5 sekundy do 100 (na sporcie - wydaje mi sie ze jest inna mapa bo zupelnie inaczej silnik chodzi, nawet nie chodzi o zmiane przelozen, bo na zwyklym trybie z pedalem w podlodze tez biegi dociaga do konca - jak myslicie, mozliwe to?
wywraca flaki podobno jak ktos nigdy nie jezdzil
Tak jak najbardziej to możliwe. 5,5 sek jest właśnie w tym modelu, 6,5 jest w moim (bez turbiny). Tryb sport to właśnie inna mapa przełożeń - głównie chodzi o to że biegi są żyłowane na znacznie wyższych obrotach i później przełączane
-
tu macie wszystkie dane:
http://www.zeperfs.com/en/perfs.php?Action=Fiche&Marque=Jaguar&Modele=S-Type (http://www.zeperfs.com/en/perfs.php?Action=Fiche&Marque=Jaguar&Modele=S-Type)
-
2.7d Sprint 8,6s do 100km mierzony PCMSCAN kilkakrotnie. Czyli jak w danych.
-
8,3s do setki automat
13s od 80km do 160 nie na sporcie:)
zawsze ta druga wartość interesuje mnie najbardziej