FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: golden jag w Październik 21, 2008, 20:02:29 pm
-
JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XF, z roku modelowego 2009, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu tylne pasy bezpieczeństwa, z powodu możliwego błędnego montażu mogą nie działać poprawnie. Pas może z tego powodu nie przesuwać się swobodnie podczas rozwijania co w skrajnych przypadkach podczas zderzenia czołowego ze średnią lub dużą prędkością może stanowić zagrożenie dla pasażerów zajmujących miejsca na tylnej kanapie.
Kampanią serwisową objęte są samochody wyprodukowane w Wielkiej Brytanii o numerach nadwozia (VIN) w zakresie od R00019 do R22438. W Polsce problem może dotyczyć 73 egzemplarzy Jaguara XF.
Właściciele aut objętych w/w akcją na rynku polskim zostali poinformowani listownie o stwierdzonej przez producenta wadzie oraz o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, który bezpłatnie dokona kontroli i ewentualnych napraw.
-
JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XF, z roku modelowego 2009, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu tylne pasy bezpieczeństwa, z powodu możliwego błędnego montażu mogą nie działać poprawnie. Pas może z tego powodu nie przesuwać się swobodnie podczas rozwijania co w skrajnych przypadkach podczas zderzenia czołowego ze średnią lub dużą prędkością może stanowić zagrożenie dla pasażerów zajmujących miejsca na tylnej kanapie.
Kampanią serwisową objęte są samochody wyprodukowane w Wielkiej Brytanii o numerach nadwozia (VIN) w zakresie od R00019 do R22438. W Polsce problem może dotyczyć 73 egzemplarzy Jaguara XF.
Właściciele aut objętych w/w akcją na rynku polskim zostali poinformowani listownie o stwierdzonej przez producenta wadzie oraz o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, który bezpłatnie dokona kontroli i ewentualnych napraw.
Tylko ze to jest informacja z 28.08 i w zasadzie to jest juz po akcji serwisowej ;)