FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: sanchez w Lipiec 04, 2011, 23:00:13 pm
-
Koledzy, chciałbym sobie wymienić filtr przeciwpyłkowy. Wygląda na to, że trzeba zdjąc ramiona wycieraczek, i zdjąć plastiki pod szybą. Nie za bardzo wiem jak je bezpiecznie usunąć i od razu czegoś połamać. Może ktoś już to robił i da kilka dobrych rad ::)?
-
nie trzeba zdejmować ramion wycieraczek, ja odkręcam od góry osłonę plastykową, siłowo z wyczuciem podnoszę plastyk (druga osoba potrzebna do przytrzymania go odchylonym) - tę osłonę, wyciągam stary, wkładam nowy opuszczam i zakręcam... 5 minut roboty. Wszystko od komory silnika, przy podniesionej pokrywie silnika :-tylko chyba że w D jest coś ?????? innego ....
-
nie trzeba zdejmować ramion wycieraczek, ja odkręcam od góry osłonę plastykową, siłowo z wyczuciem podnoszę plastyk (druga osoba potrzebna do przytrzymania go odchylonym) - tę osłonę, wyciągam stary, wkładam nowy opuszczam i zakręcam... 5 minut roboty. Wszystko od komory silnika, przy podniesionej pokrywie silnika :-tylko chyba że w D jest coś ?????? innego ....
Dziękiza info, w D raczej jest to samo ::). Ale osłona jest przymocowana na zatrzaski (tak to mi raczej wygląda) czy wkręty? Pewnie łatwo połamać jeśli zatrzaski...
A i jeszcze jedna sprawa, czy po zdjęciu filtra widać może parownik klimy? Pomyślałem, że dobrze byłoby od razu czymś podlać grzybki które tam już zdążyły wyrosnąć :-gwizd
-
po pierwsze demontujesz wycieraczki, trzeba zdjąć zaślepki, odkręcić śrubki
ściągasz zatrzaski, zaznaczone na czerwono
(http://i267.photobucket.com/albums/ii299/strawinski/filtrkabinowy1.jpg)
całą część zdemontujesz ciągnąc w stronę silnika
(http://i267.photobucket.com/albums/ii299/strawinski/filtrkabinowy2.jpg)