FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: farciarz1910 w Lipiec 03, 2011, 14:30:18 pm
-
witam
mam takie pytanko jeszcze zwiazane co do gazu
mianowicie pare dni temu zalozylem gaz do kota ( diego v6 ) i dzieje sie taka rzecz
staje na siwtlach ruszam dodaje gazu i mi rozlacza na na do slownie niecala sek. gaz i od razu sie wlacza, to samo sie dzieje podczas jazdy jak mu depne tak mocniej. doslownie wylacza na chwilke tak jak by tracil impuls.
pozdrawiam i czekam na jakies wskazowki
-
A nie jest przypadkiem zbyt mały parownik? tzn. o zbyt małej wydajności? Słyszałem jeszcze o takim przypadku, że parownik był ustawiony wzdłuż osi pojazdu i w czasie przyspieszania membrana się przesuwała i zmniejszała komorę parowania, wystarczyło obrócić parownik i usterka usunięta...
-
parownik mam zalozony magic'a do 350 km. wiec to napewno nie to
-
Też bym obstawiał to złe ustawienie parownika. Parownik to taki kawałek walca i jego oś musi być ustawiona prostopadle do osi auta. Membrana reduktora (wbudowanego w parownik) jest wrażliwa na gwałtowne przyspieszenie (jak i hamowanie). Jeśli oś parownika jest równoległa do osi pojazdu, to np. przy przyspieszaniu membrana może przytkać dopływ gazu. Tyle, że u Ciebie mówisz że trwa to około sekundy, a w przypadku dławienia reduktora byłoby to raczej przy całym mocnym przyspieszaniu... Więc może coś z elektroniką? Może jakiś odczyt przez chwilę wykracza poza zakres mierzenia kompa od gazu...?
-
dla informacji parownik magic III plus do 350 km
http://allegro.pl/reduktor-magic-iii-plus-dodatkowy-krociec-350km-i1585497185.html (http://allegro.pl/reduktor-magic-iii-plus-dodatkowy-krociec-350km-i1585497185.html)
wiec to napewno nie to
auto traci impuls czasem na chwilke, instalacja to KME
-
Ustawienie reduktora przy sekwencji ma mały wpływ na wydajność raczej bym szukał przyczyny w podciśnieniach lub emulatorze ciśnienia.
Swoją drogą magica bym się bał ja lubię swoje głowice i silnik.
-
Ustawienie reduktora przy sekwencji ma mały wpływ na wydajność raczej bym szukał przyczyny w podciśnieniach lub emulatorze ciśnienia.
Swoją drogą magica bym się bał ja lubię swoje głowice i silnik.
a mozes rozwinac temat dokladniej ??
-
wg mnie jest wadliwie zalozony reduktor jesli chodzi o podlaczenie ogrzewania (wpiecie do ukladu chlodzenia). typowe objawy, albo reduktor jest a slaby mimo wszystko. po prostu jak mu depniesz to zamarza reduktor.
u mnie (4.2 supercharged) problem byl troche nie do przejscia, poki nie wszedl do sprzedazy reduktor gurtnera specjalnie projektowany do bmw m5. ten nie zamarza jak poprzenie 3 reduktory, ktore mialem zalozone, ale jak jest palowanie od 100 do 240 (na S8 oczywiscie :D) to pod koniec juz zamarza i wypina calkiem gaz.
moze byc jeszcze druga opcja - gazownik nie dal rady poradzic sobie z czujnikiem cisnienia paliwa, i po prostu jak mu depniesz to pomaga sobie benzyna. ale przy tym silniku to przeciez bulka z maslem. gorzej jak ktos ma 4.2 supercharged z komputerem 10 razy wiekszym niz w 3.0 i ten komputer ciezko jest oszukac, tym bardziej ze nie ma gotowych ukladow (jak np. do volvo, gdzie problem jest ten sam, ale popularniejszy silnik po prostu). u mnie powyzej 3,5 tysiac obrotow miga kontrolka i automatycznie nastepuje dotrysk benzyny. dzieje sie tak dlatego ze roznice cisnien w listwie przy normalnej jezdzie i przy palowaniu jest bardzo duzo i na prawde trzeba sie natrudzic aby ten czujnik cisnienia jakos "obejsc"
-
Emulatory ciśnienia regulowane robi sag dedykowane do silników grupy forga Jaguar-mustang itp
-
Witam,
to na pewno jest za słaby reduktor :-W mam gaz i miałem to samo :] wymień reduktor na silniejszy. Nie dostaje odpowiedniej mieszanki gazu i powietrza i dlatego ci rozłącza.
-
Witam,
to na pewno jest za słaby reduktor :-W mam gaz i miałem to samo :] wymień reduktor na silniejszy. Nie dostaje odpowiedniej mieszanki gazu i powietrza i dlatego ci rozłącza.
Przy okazji niech podłączy go mechanik pod komputer i zobaczy jak mniej więcej wygląda mapa gazu w stosunku co do mapy benzyny.
-
No fakt to to postawa ale magic III az tak szybko nie klęka chyba ze regulator już się w nim przycina,swoja drogą nie najszczęśliwsze miał młode czasy ten reduktor.
Kolego podstawą są dokładnie zrobione zdjęcia co jak i gdzie masz zamontowane w komorze silnika jak można poproś o zrzuty z ekranu podczas pracy na lpg.
Inaczej jest to wróżenie z fusów.
-
panowie dodaje ze dzieje sie to sporadycznie, dzis zrobilem maly test zatrzymywalem sie i gaz do dechy
1 raz na 3 mi wylaczalo na chwilke sekwencje
probowalem tez podpinac impuls pod czujnik polozenia walka ale kicha jest
-
kolego zrób tak jak Ci tutaj sugerujemy. Ja np miałem objawy takie, że przy gwałtownym dodaniu gazu przy 2 tyś obr rozłączał mi LPG i załączał przy zejściu na mniejsze obroty. Reduktor wymieniony, ustawiona mapa wtrysków, sprawdzona szczelność i działa bez zarzutu.
-
witam
zaczolem walczyc z problemem i jutro wchodzi nowy reduktor ten dawal cisnienie tylko 0,8 bar'a
i rozwierce dysze na wieksze prawdopodobnie a do tego zejde nizej z doprowadzeniem wezykow wtryskiwaczy
ale zapytam was o to tez gdzie macie podlaczone plusy i impuls???
pozdrawiam