FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) => Jaguar News & Jaguar Scena => Wątek zaczęty przez: Przemek w Czerwiec 23, 2011, 21:19:53 pm
-
I w końcu mamy pierwsze zdjęcia muła mniejszego sportowca od Jaguara:
(http://images.thecarconnection.com/med/2014-jaguar-xe-roadster-test-mule-spy-shots_100353700_m.jpg)
(http://images.thecarconnection.com/med/2014-jaguar-xe-roadster-test-mule-spy-shots_100353702_m.jpg)
http://www.motorauthority.com/news/1062069_2014-jaguar-xe-roadster-spy-shots (http://www.motorauthority.com/news/1062069_2014-jaguar-xe-roadster-spy-shots)
-
A miało wyglądać całkiem inaczej ??????
(http://www.speedlux.com/wp-content/uploads/2009/12/2011-Jaguar-XE-650x403.jpg)
-
A miało wyglądać całkiem inaczej ??????
Heh ... Przecież to jest tylko muł na bazie XK.
-
Smutne to...XK w mniejszej skali.Ja rozumiem, ze Jaguar musi walczyc o rynek, tutaj akurat z SLK i Z4/BMW3, dlatego pozwole sobie cicho zignorowac ten model :-gwizd
-
Smutne to...XK w mniejszej skali.Ja rozumiem, ze Jaguar musi walczyc o rynek, tutaj akurat z SLK i Z4/BMW3, dlatego pozwole sobie cicho zignorowac ten model :-gwizd
Następny... ;D
Przecież to jest tylko muł testowy - jeszcze nic nie wiadomo o wyglądzie nowego modelu !
-
skoro to tylko muł ...to nie chcę widziec wyniku tej krzyzówki :-chyt
będzie pewnie wyglądał jak skrzyżowanie muła z jeżem :-thumpdown
-
Po co się tak podniecać?
Przecież to tylko wóz testujący układ napędowy i to w bardzo wczesnym stadium projektowym. Ostateczny kształt karoserii będzie zupełnie inny -jaki- nie wiadomo. Więc po co te komentarze jak wygląda skoro to nawet nie jest oklejony i zdeformowany prototyp właściwy tylko "karoseryjny składak". Jest niemal pewnym, ze nie będzie wyglądał jak teraz ani jak na zdjęciu z przodem ala XJ (czy poliftingowy XF). Niewykluczone, że wyglądem będzie bardziej nawiązywał do E-Type'a niż to czyni obecnie XK. Możliwe... teraz nie ma co się rozgrzewać, trzeba czekać na konkrety. Moim zdaniem na następce E-Typa z silnikami V6 to on nie ma szans. Piszą, że ma być konkurentem dla Boxstera/Caymana ale wygląda na to, że bardziej jednak Z4 i SLK. Ale właściwie to nic nie wiadomo i jeszcze wiele może się zdarzyć...
-
no khamsin, spokojnie, chyba juz kazdy rozumial ze w tym "mini-xk" jest tylko technologia nowego wozu, i prawda,
nikt nie wie, jak on bedzie wygladal. tak jak przy premiery nowego xj-a, tak dowiemy sie dopiero w momencie
odsloniecie (ktora napewno transmitujemy na forum na zywo jak zawsze), a to juz nie tak daleko chyba, cytuje
donos z naszego facebookowego profilu:
Mówiąc o planach na przyszłość Jaguara, Karl-Peter Forster i Ralph Speth potwierdzili, że model XE zostanie odsłonięty światu na przyszłorocznym salonie samochodowym w Genewie.
-
Smutne to...XK w mniejszej skali.Ja rozumiem, ze Jaguar musi walczyc o rynek, tutaj akurat z SLK i Z4/BMW3, dlatego pozwole sobie cicho zignorowac ten model :-gwizd
Następny... ;D
Przecież to jest tylko muł testowy - jeszcze nic nie wiadomo o wyglądzie nowego modelu !
Nie chodzilo mi o wyglad w kontekscie detali. Sama skala mi nie odpowiada. Tak jak Z4, SLK, Boxter itp itd, bedzie to mniejszy brat XK, wersja okrojona i tyle.
Wymogi rynku. Jaguar mi sie kojarzy z samochodem o konkretnej masie i wielkosci. Nawet E-type ma 4,7m dlugosci, mimo iz wydaje sie mniejszy. A kto stal obok takiego, wie, jakie wrazenie sprawiaja 2 metry maski przed szyba. A to na zdjeciu wyglada jak taki maly zniewiescialy Jaguarek dla pan, lub mezczyzn robiacych sobie makijarz z rana. Wiem, moze ekstremalne jak na te czasy poglady, ale hipokryty z siebie nie bede robil.
Ten model nie urosnie do oficjalnej prezentacji, inaczej by uzyli wiekszej budy do testow.
-
Smutne to...XK w mniejszej skali.Ja rozumiem, ze Jaguar musi walczyc o rynek, tutaj akurat z SLK i Z4/BMW3, dlatego pozwole sobie cicho zignorowac ten model :-gwizd
Następny... ;D
Przecież to jest tylko muł testowy - jeszcze nic nie wiadomo o wyglądzie nowego modelu !
Nie chodzilo mi o wyglad w kontekscie detali. Sama skala mi nie odpowiada. Tak jak Z4, SLK, Boxter itp itd, bedzie to mniejszy brat XK, wersja okrojona i tyle.
Wymogi rynku. Jaguar mi sie kojarzy z samochodem o konkretnej masie i wielkosci. Nawet E-type ma 4,7m dlugosci, mimo iz wydaje sie mniejszy. A kto stal obok takiego, wie, jakie wrazenie sprawiaja 2 metry maski przed szyba. A to na zdjeciu wyglada jak taki maly zniewiescialy Jaguarek dla pan, lub mezczyzn robiacych sobie makijarz z rana. Wiem, moze ekstremalne jak na te czasy poglady, ale hipokryty z siebie nie bede robil.
No ja też bym wolał gdyby Jag produkował same 5-metrowe krążowniki, a nie pchał się w niższe segmenty modelami XE i XS no ale takie są prawa rynku. Jeśli się nie rozwijasz to się cofasz.
Okrojona wersja XK? Nie sądzę. Oba auta XK i nowy XE/E-Type będą zupełnie różnymi autami dla innych klientów.
-
Zgadzam sie Przemek, po czesci ;D
XE nigdy nie bedzie jak XK, wiec okrojony byc musi, mniej lub wiecej, ale bedzie. O prawach rynku wspomnialem w pierwszym poscie, rozumiem, akceptuje, ale nie zmienia to faktu, iz mi sie to nie podoba. Po prostu: jedyny powod dla ktorego wypuszczaja ten model - pieniadze.
I by byla jasna sprawa, nie mam nic przeciwko by robili ten model, po prostu mi nie lezy, i jest to subiektywna opinia. :-V
-
Czy E-Type ma 4.7 m długości?
I tak i nie!
Zasadniczo, pierwotny E-Type ma 4.45 m długości i wpisywał się tym samym dokładnie w tradycję XK120-150 (4.4 m). To, że pojawił się FHC 2+2 ze swoimi 468 cm a potem... głównie za sprawą braku miejsca na automat również i DHC tej długości jako Seria 3 nie zmienia faktu, że właściwa długość E-Type'a to jedynie 445 cm a nie 4.7 m.
Tak naprawdę, formatu, o którym piszesz Jaguar nabrał dopiero kiedy pojawił się XJ-S, odpadł (z jego winy :'() XJC a XJ Serii 2 występował już tylko jako LWB. Dopiero wówczas Jaguar z tymi jedynymi swymi 2 modelami rzeczywiście stał się producentem wyłącznie aut wielkiego, rozmiarowo, formatu. Nie ma co się tak powoływać na te rozmiary bo historia firmy zawiera i średniej wielkości pojazdy: rzeczone XK120/140/150 czy Mk1/Mk2. "Że się wydaje" to jeszcze nie oznacza, że tak jest naprawdę. XK (X150) nie jest w tym ujęciu następcą E-Type'a bo jest za duży! Mimo braku podobieństwa odpowiada i duchem i wymiarami XJS-owi! Dlatego XE, skrócony do tych ok 4.5-4.6 m będzie miał jak najbardziej właściwy format!!! Pytanie czy będzie miał ducha i ten esprit E-Type'a? No i tu można mieć wątpliwości -choć może im się uda ale napewno nie z takim designem jak ten prototyp czy szkic z przodem od X351.
Narzekanie na wymiary z takim uzasadnieniem, że E-Type był wielki jest nieporozumieniem -bo... wcale nie był przez połowę swej kariery. To właśnie skala DHC Serii 3 była już zamachem na czystego E (ale jakże udanym :))!
-
::) :)
(http://www.carmagazine.co.uk/upload/20381/images/JaguarXEphoto.jpg)