FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: dedel w Czerwiec 12, 2011, 22:22:27 pm
-
Moja kapka coraz rzadziej zamyka się.
Problem polega na tym, że bolec blokujący ciężko przesuwa się. Próbowałem psikać go WD40, ale bez rezultatu. Czy ktoś z was miał taki problem i wie jak go zlikwidować?
-
dołączam sie do tematu
moja klapka też zamyka sie co 10ty raz
jak to naprawić ??
-
Wyciągnąć silniczek i przeczyscic oraz nasmarować mechanizm
-
W swoim zauważyłem podobnie jak długo nie tankuję . Po częstym użyciu , tankowaniu , przechodzi mu ten foch .
-
Naprawiłem :)
nie trzeba było niczego rozkręcać, tylko popsikać przy zamku wd40, dzyndzel we wlewie się zacina,
działa teraz bezawaryjnie :)
-
Odświerzę temat... moja klapka od wlewu przestała się zamykać - permanentnie
Dzyndzel, który powinien się zaczepiać (ten środkowy) jest zupełnie luźny jak się go porusza palcem (nie sprężynuje) natomiast te dwa zewnętrzne sprężynują normalnie. Nie wiem czy tak to powinno być czy coś się zepsuło. Jakieś porady? Czy może tylko wymiana?
EDIT: dopiero zauważyłem, że ten wątek jest w X-Typach. Czy mechanizm jest taki sam jak w S-Typie?
EDIT II: Na zielono - to co sprężynuje, na czerwono - luźny element
(https://lh3.googleusercontent.com/-23dOQPgsNO0/VyZvw_qJc9I/AAAAAAAACXM/WjYIrnHZbUUAnpYTeTNyA59nnVXowep6QCCo/s640/s%2Btype%2BwlewII.jpg)