FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: peres20 w Październik 17, 2008, 14:49:48 pm
-
Witam co oznacza kontrolka pierwsza od góry po lewej stronie na desce rozdzielczej?? Pozdrawiam i z góry dzieki :-V
-
Jaki model ;D rok ;D
-
rocznik 92, XJ4.0 ;D
-
mozesz opisac jak ona wyglada bo nie pamietam i na jaki kolor sie swieci...za pol godzinki bede jechal to zobacze ;D
-
to jest to od góry :-\
-
kontrolka awari skryni biegów
-
a wyglada jak info ze klakson nie dziala.... :-thumpdown
-
Napewno to jest od skrzyni?? :-cry
-
A mozliwe ze kontrolka od skrzyni sie swieci poniewaz jest za duzo oleju???
-
Tak tylko ze u mnie swieci nawet gdy silnik pracuje, musze koniecznie zmienic olej i filtr, bo mozliwe ze olej stracil lepkość i czyjnik zle go odczytuje. :-thumpdown
-
A nie wiem musze s :-Vprawdzic;p. Napisze jak sprawdze.
-
Kontrolka nie gasnie kiedy odpalam na P i na N. moze poprostu czyjnik , albo styki??? Gdzie ten czyjnik sie znajduje ??? jest dostepny od spodu???
-
peres20 ja bym na Twoim miejscu jednak zaczął od wymiany oleju, bo z tego co piszesz w innym wątku o jego bursztynowym kolorze wynika, że już najwyższy czas ;D
moim zdaniem kontrolka zgaśnie ;)
-
Tez tak mysle ;D. A Ty tomz co wlales do skrzyni?? :-V, dzieki i pozdro :-R
-
No troche szarpie ale zeby az tak bardzo to nie, w miare plynnie przerzuca;).Najbardziej to jak ruszam, kiedy przerzucam z P na D;/, to potrafi szarpnąć. To co wystarczy wymienic olej???. Ja mysle wlać Castrol jakiś, tylko jeszcze nie wiem jaki;/??? Myslalem nad TQ Dexron III, bo to tez mineral, to raczej wycieków byc nie powinno. Co o tym sądzisz???
-
No wlasnie jest tak jak piszesz , trosze szarpnie przy pezerzucaniu 1-2, puzniej juz plynnie;D. Dobrze jest, dzieki Pozdrawiam. :-V
-
Problem z kontrolka automatycznej skrzyni biegów jest odczytanie bledow.jedynym narzędziem które komunikuje sie z ta skrzynia jest PDU(scan -komputer używany przez Jag dealera(auta 1990-2003).
znam paru mechaników którzy wymieniali skrzynie , komputery itp po sprawdzeniu na scanie okazywał sie potencjometer pod przepustnica albo zle (rozciagniety kabel )wyregulowana zmiana biegów.
PDU bylo 2 druga generacja scannow wiekszosc Dealerów aktualnie używa 5-6 generacji scannow .Stare albo leżą na zapleczu albo nigdy ich nie posiadali (nowi dealerzy)Cala operacja nie powinna kosztowac 1 godziny pracy dealera.