FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) => Wątek zaczęty przez: golden jag w Październik 14, 2008, 18:51:37 pm
-
Piękny film na temat XJS oraz porady dla nowych: http://www.classiccartv.co.uk/feature_display.php?fid=11
-
swietnie film, thank you !! :-10points
-
:-10points :-10points :-10points
-
Prawda, link nie działa. Nie sciągałem tylko oglądalem online :-[
-
na stronke glowna jeszcze dziala :-V
http://www.classiccartv.co.uk/ (http://www.classiccartv.co.uk/)
tam wybierz film xjs, strona ktora sie potem otworzy jest
http://www.classiccartv.co.uk/play.asp?Title=Jaguar%20XJS (http://www.classiccartv.co.uk/play.asp?Title=Jaguar%20XJS)
-
Daimler XJS. Wyjątkowo ciekawe autko
:o Daimler XJS ?? nigdy nie słyszalem ze XJS był w wersji Daimler. To jakas przeróbka chyba ;D
-
Daimler XJS byl i nie byl ;D
Tak jak Nigel Thorley tlumacyzl, xjs na poczatku miał troche trudnosci bo pierwsze wersji strasznie
duzo palili. Na poczatek lat 80ch pokazal sie silnik HE i wtedy sprzedaz, ogolnie w USA, bylo dosc
satysfakcjonujace wiec w coventry myslili o wersje XJS Daimler aby wykorzystac popularnosc tego
modelu. Powstal wtedy prototyp Daimler XJS z typowym grillem daimlerowskim ale poza wsystko
z zmienona partie na slupek C. Swietny i ciekawy model, ktory jednak nigdy nie zostal realizowany
w serii. Prototyp ten wlasnie widac w filmie :-R
(http://www.aronline.co.uk/images/daimlerxjs_02.jpg)
(http://www.aronline.co.uk/images/daimlerxjs_01.jpg)
@Stemplar: mysle ze masz racje i mysle ze podejrzanie duzo wiesz hehe :-V
-
:o :o :o Coś podobnego ... :-za
Jestem pod wrazeniem, nie wiedzialem tego. Naprawde interesujacy koncept, chyba wlasnie
tylna partia dachu była najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym xj-s-a.
To forum to kopalnia wiedze, dziękuje wam !!! :-super :-super :-super
-
Stemplar przyznaj się - ty tak naprawdę nie masz BUMKE tylko XJS w garazu albo w piwnice :-wings
-
opowiadaj opowiadaj simonie :-za
-
:-super dzieki wielkie s.templar :-10points :-10points :-10points
tak btw to wlasnie ten model (to nie bylo tajny) inspirowal pozniej Pana Banhama z Banham Conversions
do oferowanie XJS fixed-head coupe (coupe z poprawionym dachem) wlasnie dla wszystkich ktorych partia
przy slupek C nie bardzo odpowiadali.
(http://www.aronline.co.uk/images/banhamjaguar_01.jpg)
takze specjalnosc Banhama byla brutalna szerokosc
(http://www.aronline.co.uk/images/banhamjaguar_02.jpg)
-
slupek C? co to takigo? te pletwy z tylu?
-
słupek C (trzeci słupek typowego nadwozia samochodowego) - dogleg pillar; C-post ; C-pillar; rear cabin pillar.
albo jak chcesz, te pletwy.