FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: BOGDA w Maj 27, 2011, 11:03:54 am
-
moja maglownica zaczyna szwankować ... czy ktoś kiedyś oddawał maglownicę do regeneracji ? czy trzeba kopić nową ?cena pewnie zwala z nóg więc może są zamienniki ?
Może ktoś już coś takiego robił ..czekam na opinię ?
-
Wszystko masz w tym sklepie co podałem.
pa "Słoneczko"
-
z pewnością cena nowej będzie sporo większa od kosztów regeneracji.
-
Oddaj do regeneracji. W moim przypadku po regeneracji ustały wszelkie możliwe stuki pojawiające sie przy skręcie i całość (układ kierowniczy) stała sie jakoś sztywniejsza.
-
no i masz znowu warsztat :(.... kotek po szosie poruszał się jakbym jechała po lodzie ...:( -padł mi sworzeń z przodu ...- trzeba poczekać na dostawę części więc z musu oddaje maglownice do regeneracji ..
RED JAGUAR Właśnie na to liczyłam że będzie po regeneracji stabilniej się trzymał drogi... czasami coś mi stukało przy skręcie ...może to właśnie od tego ... zobaczę po naprawie .
-
sworzeń -wymiana , maglownica- regeneracja , doszły dzisiaj końcówki drążka kierowniczego :-zly lista zaczyna się wydłużać ... :-cry mam nadzieję że efekty końcowe będą tego warte ... :-A
-
Ja nie mam nadziei, ja to wiem że będzie lepiej :D:D:D :-super
-
pomagasz mi tak wiele w naprawie tej "usterki" - za co Ci Bbbbbbbaaaaaarrrrrrddddzzzzoooo ..... dziękuję :-thank - że napawa mnie coraz większy optymizm..
-
Cała przyjemniść po mojej stronie :D
-
A co to jest maglownica i za co odpowiada? Ja mam jakieś stuki ale nie przy skręcie tylko jak jadę prosto ??? Czasami coś zaskrzypi, ale jak popada to skzypienie ustaje :)
Jakieś sugestie - chociaż pewnie powodów może być sporo...
Pozdrawiam,
-
A co to jest maglownica i za co odpowiada?
Przekładnia kierownicza czyli tak zwana maglownica odpowiada za przełożenie obrotów kierownicy na skręt kół. Przekładnia ze wspomaganiem sterowana jest poprzez rozdzielacz który podczas skrętu przepuszcza olej hydrauliczny na lewą lub prawą komorę.
Ja mam jakieś stuki ale nie przy skręcie tylko jak jadę prosto ??? Czasami coś zaskrzypi, ale jak popada to skzypienie ustaje :)
Jakieś sugestie - chociaż pewnie powodów może być sporo...
Pozdrawiam,
Dokładnie, powodów może być sporo: Tuleje, sworznie wahacza, końcówki drążków, amortyzatory itp, najlepiej udaj się na stację diagnostyczną.
-
do regeneracji maglownicy polecam : http://przekladnia.com robią solidnie szybko i w miarę nie drogo ... nasza marka nie jest im obca -jak w wielu punktach ... u mnie doszła jeszcze wymiana końcówek drążka .... różnica jest spora ... stał się stabilniejszy i sztywniejszy ...
YAGOFISH- skrzypić mogą Ci po prostu sprężyny -trzeba nasmarować ,ale te pukanie jest niepokojące i lepiej to sprawdzić na stacji .
-
Jak myślicie co lepiej zregenerować czy wymienić na używaną ?
-
Tak szczerze zadna opcja nie jest nigdy pewna
-
ja swoja regenerowałem i jest ok
-
Ja sobie regerowalem sam w firmie w której pracuje. Na codzień to robię i mogę zapewnić Cie o jakości. Jak coś jest uszkodzone czy wytare to wymieniamy a nie jak 90% firm w Polsce toczy szlifuje rzeźbi bóg wie z czego i w czym. Żadnych chińskich uszczelniaczy. Napisz na Pw to chętnie odpowiem :)
-
Jaki był koszt regeneracji.
-
Tylko części reszta sam zrobiłem. Na codzień pracuje przy regeneracji układów kierowniczych:D
-
Witam. U mnie nic nie stuka i wszystko działa ok, tyle że zarzut taki że strasznie ociężale zwłaszcza jak na taką markę , to już w moim mondeo dużo lżejs chodźi kierownica więc nie wiem czy tak już jest czy może coś jest nie tak?