FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Racepl w Maj 17, 2011, 15:43:41 pm
-
Czy ktoś wymieniał klocki w takim aucie? Hamulec ręczny jest elektryczny. Można się za to zabierać "domowym" sposobem czy wymagany jest komputer? Może jest jakieś obejście i da się to zrobić bez fachowca od jagów? :-help
-
hej, mowisz o tylnych czy przednich klockow? ogolnie mozna wymieniec i przednich i tylnych sam. jezeli mowimy
o tylnych, to wylaczysz reczny, zanim sie zabierzysz do roboty startuj auto majac noge na hamulcach i normalnie
mozesz wymieniec klocki. zadnego komputera do tego nie potrzebujesz.
-
Chodzi o przód i tył. O kamień spadł mi z serca. Acha to taka kwestia żeby nie był zaciągnięty ręczny i tyle tak?
-
mozesz wylaczyc funkcje automatycznej aktywacji: startuj auto, majac nogi na hamulec. potem wylacz silnik,
sciskajac wlacznika reznego. wtedy reczny sie nie aktywuje i masz normalnie dostep do hamulcow.
-
Dzięki, poeksperymentuje trochę. Czekam na EBC green mają być za jakiś tydzień. :-super
-
a jakie klocki polecacie?
-
Dokładnie tak:) Klucz do poz.1(nie trzeba odpalać) wcisnąć hamulec nożny, normalnie wyłączyć hamulec ręczny i puścić nożny. Samochód zostaje bez ręcznego. Dzięki za podpowiedź!
Ostatnio do sportowego samochodu zakupiłem EBC green stuff i się super sprawdziły, dlatego zakupiłem też do Jaga. Koszt 720zł z przesyłką (przód+tył+przesył.) czas oczekiwania tydzień. Jak chcesz to po paru dniowej próbie podzielę się opinią o ich działaniu.
-
jasne , że chce! :)
-
Obiecałem więc piszę:) Na EBC czekałem ponad 2 tyg. (przód (330zl) był na stanie, tył (310zl) sprowadzali). Obsługa bardzo miła. Klocki przyszły i rozczarowanie.. Przód siadł fajnie, tył beznadzieja (klocek na długości za krótki, luz ok 2mm), efektem byłoby stukanie, więc nie zakładałem i założyłem z Boscha (były na miejscu ok 125zł z rabatem). Aktualnie hamulec bardzo dobry. Tył odesłałem , ogólnie się zawiodłem, klocki beznadziejnie odcięte jakoś krzywo, wierzę tylko w tą okładzinę:)