FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: xjscabrio w Maj 08, 2011, 08:18:47 am
-
chce kupic auto i pod uwage zaczynam brac rowniez auta zsilnikiem v8 doladowanym.czy w rocznikach 1997-2000 rowniez byl montowany w nich wadliwy rozrzad? czy problem dotyczy tylko zwyklych v8 (nie doladowanych)?
z gory dziekuje za wszelkie info
-
Problem dotyczy wszystkich V8 z lat 1997-2001. Koszt około 3-4.000zł.
-
rozumiem a czy to 3-4tys to jest z zzakupem czesci w pl i robocizna?
-
raczej zakup i robocizna :-V
koszt zestawu naprawczego to ok1500 zł
http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ8%20-%20XJR--Engine/3922/TIMING%20GEAR%20SERVICE%20KIT (http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ8%20-%20XJR--Engine/3922/TIMING%20GEAR%20SERVICE%20KIT)
-
rozumiem
czyli to nie jest jakis duzy wydatek. mozna wiec kupic auto z przed 2001r? czy mialy on ejszcze jakies inne wady i lepeiej szukac po 2001r?
-
niklasil w silniku , co wielu uważa za wadę ,ale mnie osobiście on nie przeszkadza,
wystarczy umiejętnie obchodzić się z kotem :-V
-
1500zł to cena netto za najtańszy zamiennik na rynku. W oryginale wyjdzie ze 3000.
Wrażliwe są również automaty.
-
ktore automaty (czy to jest zwiazane z rocznikiem czy z silnikiem)sa wrazliwe? co w nich sie psuje?
-
Wątek o xj8, rozrządzie w xj8, to i skrzynie w xj8 są wrażliwsze, zf 5hp24.
Jednak jak są prawidłowo użytkowane to nie sprawiają problemów. Skrzynia dobra i przez wielu producentów stosowana teraz. Plusy są takie, że masz tryb sportowy i 5 biegów
-
:-za
użytkuj zgodnie z instrukcją a napewno nie zawiedziesz się :-V
-
:-za
użytkuj zgodnie z instrukcją a napewno nie zawiedziesz się :-V
i nikasali nie taki straszny jak go malują ;)
-
1500zł to cena netto za najtańszy zamiennik na rynku. W oryginale wyjdzie ze 3000.
Wrażliwe są również automaty.
Ja kupowałem na britishparts.co.uk i nie były to zamienniki, tylko orginalne części (no chyba że o czyms nie wiem). Oprócz kompletnego rozrządu kupiłem jeszcze pompę wody i razem z robotą wszystko mnie wyszło 3000zł.
Pozdrawiam.
-
rozmaiwalem dzisiaj z mechanikiem ktory naprawia min jaguary . i powiedzial mi zeby nie kupowac starszego auta niz 2000r .mowil mi ze jest jakad wada blokow bo uzyty jest "nikasil". czy to prawda? czy problem jest tylko w rozrzadzie w autach z 1998-200r?
-
rozmaiwalem dzisiaj z mechanikiem ktory naprawia min jaguary . i powiedzial mi zeby nie kupowac starszego auta niz 2000r .mowil mi ze jest jakad wada blokow bo uzyty jest "nikasil". czy to prawda? czy problem jest tylko w rozrzadzie w autach z 1998-200r?
niklasil w silniku , co wielu uważa za wadę ,ale mnie osobiście on nie przeszkadza,
wystarczy umiejętnie obchodzić się z kotem :-V
:-za
użytkuj zgodnie z instrukcją a napewno nie zawiedziesz się :-V
czyli dobre paliwo. i nie jeździć na krótkich dystansach, na który nawet auto się nie zagrzeje, nie gasić na zimnym silniku i zaraz po dłuższej trasie, i powinno być dobrze :-super
-
czyli ten nikasil uzyty jest do bloku silnika tak? jak poznac czy silnik jest z tym nikasilem?
-
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,255.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,255.0.html)
tu już chyba wszystko było powiedziane o nikasilu
-
Samochody bez nikasilu mają "F" w numerze VIN. Ja kupiłem świadomie z nikasilem i jakoś nie mam problemów. Oglądałem ostatnio Daimlera z nikasilem co miał prawie pół banki przejechane. Oczywiście jak masz taką opcję to bierz bez nikasilu.
Pozdro.