FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: jas w Październik 06, 2008, 16:12:27 pm
-
Słuchajcie !
Mam problem , a mianowicie padła mi jedna cewka standard ! no i jak zawsze zaczeła się swiecić kontrolka żółta od silnika ! niby normalne ! ale wymieniłem cewkę autko chodzi a ta ciągle się swieci i na dodatek mam troszkę większe spalanie !
Co sądzicie muszę jechać na reset na JAGA . Nie chciał bym bo zapłacę he he he sporo !
Macie jakieś podpowiedzi ???
Może ktoś wie jak się go resetuje czy coś ?
Pozdrawiam !
-
ale w twojm s-type czy w twojm xj bo jakos nie podales model ?
-
Musisz jechać na "reset" ale niekoniecznie do Jaga :)
-
W s- typie . szkoda ale jak muszę to pojadę . :(.
myślałem że może da się to jakoś inaczej załatwić .
pozdrawiam
-
Witam
Kolego napisz gdzie bo ja chcę podpiąć kotka s-typa do centrali w łodzi daj mi namiar na priw lub forum jak wolisz.
pozdrawiam
Maciej
-
Witam
Jutro zadryndam do ciebie.
Coś nieraz traci moc miałem coś takiego jak padł wariator faz rozrządu mam nadzieje że nie padł drugi.
Swoją drogą nic się nie zapala na desce(check)
Myślę że nie zbankrutuję jeśli podłączenie okaże się niepotrzebne
pozdrawiam
-
Słuchajcie koledzy jak wam się coś takiego trafi to nie trzeba jechać na reset !
Ja odpiołem go na noc od akumulatora ipomogło. Nic mi sięjuż nie świeci.
Pozdrawiam
-
no i to jest wlasnie jaguarowski reset. choc .... nie :-tylko
sprobuj wiec, chyba pomaga !
-
jas cewki polecam wymieniac w kompletach,gdyz niedlugo moze przytrafic sie to samo-oczywiscie tylko polecam!!
-
tez mi wyskoczyła ta kontrolka na dziendobry po zakopie bylem w stacji diagnostycznej i stwierdzona ze katalizator mam do wymiany ale mechanik powiedzial ze moze byc to sonda lambda narazie wstrzymalem si z wymiana do grodnia bo jak powiedzial ze nie musze robic tego na już