FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: oneme w Marzec 24, 2011, 14:59:59 pm
-
Witam wszystkich!
Debiutuję na forum pytaniem, które mnie nurtuje w związku z przymiarką do zakupu X-Type. Może rozwiejecie moje obawy :)
Chodzi o X-Type z pierwszych lat produkcji (do 2004) z benzynowym silnikiem 2,5 lub 3,0. Jak te silniki i ich automatyczne skrzynie biegów (no i auta jako takie też) znoszą przebiegi ok. 200 tys. km? Czy - zakładając, że prawdziwe są informacje typu "pierwszy właściciel", "bezwypadkowy", "serwisowany do końca" itd. - istnieje szansa, że takie auto pozwoli na kilka lat przyjemnej, w miarę bezstresowej eksploatacji? Czy może regułą u X-Type'ów jest, że powyżej iluś tam km przebiegu sypią się konkretne podzespoły, bo właśnie na tyle obliczono ich bezawaryjność?
Jeśli ten wątek powinien trafić do innego działu, bardzo proszę Admina o jego przeniesienie i łagodny wymiar kary :)
-
Witaj. Mam x-type 2,5 z przebiegem 192000 km i nic. Tylko serwis (oleje i filtry) i lanie benzyny. Pozdrawiam wszystkich.
-
Witaj kolego!
Miałem 3 litrowego Jaga co prawda S-type , ale silnik mimo 180tys działał super , moja filozofia co do wozu jest taka że przede wszystkim karoseria musi być zdrowa i niebita - w silniku jeśli coś jest zużyte - można wymienić , taniej lub drożej ale zaradzisz , a jeśli buda jest po wypadku to ciężko coś z tym zrobić i wcześniej czy później musisz sie "pozbyć kłopotu"
-
Poczciwe V6 Forda - 200 tys. przebiegu przy normalnym użytkowaniu to tyle co małe nic.
Ja mam 190 kkm i wszystko cyka. Ale bezwypadkowy, po pierwszym właścicielu, zawsze jeździł w moim miasteczku, olej synetetyk, krajowy.
Wcześniej miałem Lancie Kappa 2.0 z przebiegiem 360 kkm i tez wszystko w silniczku cykało, tez na syntetyku.
-
Hmm to u mnie już 235 tys km :-A