FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: prezesT w Marzec 19, 2011, 16:23:34 pm
-
witam jestem na kupnie kociaka a dokładnie Jaguar S-Type 3.0i 2000r i mam parę pytań a w szczególności na co zwracać szczególną uwage przy kupnie tego auta pytanie głównie kierowane do uzytkowników i posiadaczy danego modelu auko ma 170tys przejechane blacharka wzorowa ale jesli chodzi o kwestie techniczne zupełnie nie znam tego samochodu i jeszcze jak wygląda założenie gazu do pojazdu czy się opłaca wsadzać na własną ręke czy kupić o 3tys,droższe i juz zagazowane ? pozdrawiam
-
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,13377.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,13377.0.html)
A jak chcesz jeździć na LPG to lepiej samemu wstawić, ale taniej jest kupić z instalacją. 3k PLN to minimalna cena za zagazowanie v6 lepiej dołożyć.
-
Kolego ja kupiłem 3.0 z 2003 z przebiegiem 154tys i od tamtej pory zrobiłem: tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody - nowa, koszty taki sam jak po regeneracji więc tak było lepiej (jest współna wody i klimy), pompe wody, uszczelki pod kolektorem wszystkie, uszczelki pod pokrywą zaworów, filtr + olej w skrzyni biegów, nowy ręczny hamulec (stary był już do wywalenia - padł) wszystkie cewki + wszystkie świece, jakieś gumy w zawieszeniu + standardowy przegląd, łożysko + sporo innych pierduł...
Mam jeszcze do zrobienia - wymiany czujnik górny stukowy, oraz lapę przednią i coś w zaieszeniu zaczęło stukać - chyba stabilizatory. Do sprawdzenia katalizatory...
Całość od czerwca to łącznie 15-16 tys i dopiero teraz wiem że jak wsiądę do auta to nic go nie zatrzyma i dojadę :). Generalnie kilka rzeczy możesz zrobić też samemu - tych drobniejszych...
Pozdro
Yagofish
-
Kolego ja kupiłem 3.0 z 2003 z przebiegiem 154tys i od tamtej pory zrobiłem: tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody - nowa, koszty taki sam jak po regeneracji więc tak było lepiej (jest współna wody i klimy), pompe wody, uszczelki pod kolektorem wszystkie, uszczelki pod pokrywą zaworów, filtr + olej w skrzyni biegów, nowy ręczny hamulec (stary był już do wywalenia - padł) wszystkie cewki + wszystkie świece, jakieś gumy w zawieszeniu + standardowy przegląd, łożysko + sporo innych pierduł...
Mam jeszcze do zrobienia - wymiany czujnik górny stukowy, oraz lapę przednią i coś w zaieszeniu zaczęło stukać - chyba stabilizatory. Do sprawdzenia katalizatory...
Całość od czerwca to łącznie 15-16 tys i dopiero teraz wiem że jak wsiądę do auta to nic go nie zatrzyma i dojadę :). Generalnie kilka rzeczy możesz zrobić też samemu - tych drobniejszych...
Pozdro
Yagofish
Rany,po przeczytaniu tej litanii,można się wystraszyć ogólnej kwoty!!
Prezes przeczytał i już nie kupi :-A
Ja od momentu kupna(wrzesień)wymieniłem wszystkie oleje i filtry,uszczelkę pod kolektorem,świece i zrobiłem przegląd i regulację instalacji gazowej,wymieniłem 1 Cewkę i też wiem,że dojadę :-yipee Koszt max 1000zł :-yipee
-
łał faktycznie litania jak fiks ale raczej sie nie wycofam :-tylko jeszcze się wacham czy ma to być x typ czy s typ ten drugi raczej bardziej ku mojemu gustu się kłania szkoda tylko że w małopolsce mały wybór bo na pomorskie jechac tylko poogladać mi się nie uśmiecha a jak z częściami sprawa wygląda cenowo porównać do audi czy innej marki wiodącej jak się ma do kosztów a przede wszystkim do dostępności?
-
Sam jestem zaskoczony ilością rzeczy, ale może poprostu tak trafiłem. Niemniej nie oddałbym auta - no zamieniłbym może na XJ 4,2...
Przyjemność z jazdy napewno bezcenna...
-
Kolego ja kupiłem 3.0 z 2003 z przebiegiem 154tys i od tamtej pory zrobiłem: tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody - nowa, koszty taki sam jak po regeneracji więc tak było lepiej (jest współna wody i klimy), pompe wody, uszczelki pod kolektorem wszystkie, uszczelki pod pokrywą zaworów, filtr + olej w skrzyni biegów, nowy ręczny hamulec (stary był już do wywalenia - padł) wszystkie cewki + wszystkie świece, jakieś gumy w zawieszeniu + standardowy przegląd, łożysko + sporo innych pierduł...
Mam jeszcze do zrobienia - wymiany czujnik górny stukowy, oraz lapę przednią i coś w zaieszeniu zaczęło stukać - chyba stabilizatory. Do sprawdzenia katalizatory...
Całość od czerwca to łącznie 15-16 tys i dopiero teraz wiem że jak wsiądę do auta to nic go nie zatrzyma i dojadę :). Generalnie kilka rzeczy możesz zrobić też samemu - tych drobniejszych...
Pozdro
Yagofish
:o Naprawdę wierzysz w to, że Twój samochód ma 154000 km przebiegu?
-
Matko ... mój miał 180tys i jedynie oleje , płyny filtry świece i dwie cewki były do wymiany... czyli standard ...
Ale uszczelki , ręczny?? a ten jaguar nie był "majonezowy" przypadkiem??
-
no właśnie lexxus powrócił do wątku jak dla mnie to ważna informacja 180 tys. oleje , płyny filtry świece i dwie cewki były do wymiany... czyli standard. znalazłem na alleg.o pięknego s typa kolor bordowy pisze że bezwypadkowy cena bardzo mała jak na taki rok i wygląd lecz sadze ze był bity ponieważ na przedniej masce widac nad światłami nie równe odstępy łatwo znaleść na portalu może ktoś go widział na żywo lub posiada jakieś informacje