FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) => Wątek zaczęty przez: wini w Marzec 10, 2011, 13:42:24 pm
-
Witam serdecznie posiadam Jaguara XKR z 1999r grudzień.
Jaguar zaczą pracować w trybie awaryjnym,ograniczył moc silnika.Komunikat palił się cały czas. Pierwsza diagnoza była uszkodzona cewka, została wymieniona na nową reset komputera i ok przez jakieś 2 miesiące był spokuj. Autko postało przez okres zimowy w garzażu i problem powrócił. Myślałem że dostał wilgoci i gdy się rozgrzeje bedzie dobrze. Ale niema zanczenia czy auto jest zimnie czy rozgrzane komunikat jest nadal z tym wyjątkiem że teraz potrafi zniknąć i auto zaczyna pracowąć normalinie a po jakimś czasie znów nie działa, śiece oczywiście też nowe.
Panowie mam pytanie co go może boleć i jak to wyleczyć.
-
Podłączyłeś się pod komputer?
-
Tak oczywiście dlatego pierwsza diagnoza była cewka, a teraz pokazywał na świece.
-
hej, i witamy na JaguarForumPoland, baw sie z nami dobrze.
Jakie kody dokladnie odczytales? Moze przy wymiane swiec nie zamontowales mu odpwiednie? wykrec swiecy
i zobacz jakie maja kolor. skasowales blad z komputera i wrocil? wymieniles jedna cewka czy wszystkie?
-
Może napisze od początku.
Auto kupiłem w czerwcu 2010r w niemczech, miało byc na chodzie ale niemiec rozładował akumulator i alarm zwariował wiec kupowałem w ciemno, a że byłem mocno nagrzany to go wziałem. W Polsce Jaguar trafił do 1 elektryka i tam został uruchomiony wszystko było ok. Autko jeszcze trafiło odrazu do lakiernika czekało na rejestracje i w dzień odbioru pojawił się pierwszy raz tryb awaryjny początkowo mrugnął, zapalił sie na chwile i zgasł gdy następnie zapalił się na stałe. Kot tafił do innego elektryka ten podłączył do kompa i wykasował jakieś błędy i wyjechałem żeby na drugi dzień do niego wrócić. Kolejna diagnoza padła na cewke i odrazu wymieniliśmy świece. Był spokój jakiś czas aż do zimy kiedy auto postało dłużej w garażu. Postanowiłem go odpalić a tu niespodzianka tryb awaryjny, myślałem że duża wilgotność i gdy auto rozgrzeje to będzie dobrze, ale nie jest. Z tą różnicą że teraz komunikat potrafi zniknąć i jakiś czas się niepali, po czym znowu się zapala. Ostatnia diagnoza komputerowa stwierdziła że jedna świeca nie działa, świece zostały wykręcone i jedna była zalana reszta czysta, świeca osuszona i zamieniona z inną. Problem nie zniknął .
-
skoro jedna swieca odmowila wspolpraca, to chyba ma to swoje przyczyny. czy cewka przy tej swiece zostala
wymieniona czy inna? najlepiej byloby jakbys zrobil ponownie skan, zapisujesz sobie kody bledow i podasz,
wtedy mozemy konkretnie myslec o przyczynach.
-
Zrobie jak mówisz i się odezwę, sprawdze jeszce wszystkie cewki i świece oraz podłacze pod kompa i wszystko zapiszę. Pozdrawiam i dzieki za odp.
-
jak odkrecisz swiecy, to zrob fotke i takze podaj. powodzenia!
-
Witam ponownie, już wiem jaka jest przyczyna że mój kot pracuje w trybie awaryjnym.
Jest to na 99,9% przepływomierz powietrza ( firmy DENSO o numerze LNE 1620BB197408-0021) , tak wskazuje komputer, i tu się pojawia mega problem skąd wziąć do mojego kocura odpowiednią przepływkę. Kupiłem od XJR ale nie dzieła wiec oddałem. Nowa bardzo droga, znalazłem o tych samych numerach co moja na alibaba.com ale tam nie mam konta i nic niewiem o tym portalu. Więc Panowie czy idzie dopasować przepływomierz od innego kota lub auta? ?????? :-help