FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Bogdan w Wrzesień 26, 2008, 13:39:02 pm

Tytuł: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: Bogdan w Wrzesień 26, 2008, 13:39:02 pm
Witajcie ostatnio dolączylem do grona posiadaczy tych pieknych samochodów zakupiłem s-typa i po paru dnich jazdy zapilila mi sie kontrolka autodiagnostyki silnika chcialbym wiedziec jak powazny moze to byc problem i co nalezy zrobic poza podlączeniem do komputera sprzedawca zapewnial ze wszystko dobrze i ze byl podlaczany do kompa i nic nie wykrywalo . Słyszalem tez o sposobie odlonczenia akumulatora na jakis czas w celu zresestowania komputera ewentualnie udanie sie jeszcze raz na stacje diagnostyki i i fachowe skasowanie generalnie nie wiem co robic i prosze o jakies fachowe porady
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: czapka w Wrzesień 26, 2008, 22:13:06 pm
Skasowanie błędu nic nie da. Proponuję odczytać błąd i usunąć usterkę  ;)
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: Bogdan w Październik 27, 2008, 21:41:57 pm
bylem w stacji diagnostycznej i stwierdzili problem z katalizatorem taki blad wyczytal mechanik chociaz jeszcze stwierdzil ze mze to byc sonda lambda wiec trzeba poprobowac z wymiana narazie wstrzymalem sie z tym do grodnia bo stwierdzil ze to nic powaznego chociaz irytuje mnie ta kontrolka na desce
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: czapka w Październik 27, 2008, 22:01:13 pm
Padnięta sonda może narobić biedy.
Ale łatwo to sprawdzić, wykręć sondy z oby stron i zamień miejscami. Zobaczysz czy przyjdzie błąd na tym samym banku.
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: jarek-jerryjag w Październik 28, 2008, 08:47:34 am
Cytuj
zdiagnozować choćby miernikiem elektronicznym

Miernikiem mozna było badać starsze modele aktualnie w Jagach w których sa 4 sondy
 komputer pokładowy czyta w (górnych) napięcie a w (dolnych) natężenie.Które nie jest możliwe na zdiagnozowaniu miernikiem.
Sondy gorne powiadamiaja o spalaniu mieszanki dolne o katalizatorach.
Uwazam ze latwiej to co pisze Czapka
Cytuj
Ale łatwo to sprawdzić, wykręć sondy z oby stron i zamień miejscami
a po dwóch dniach sprawa będzie wiadomo czy sonda czy cos innego.
podobnie robię z cewkami.
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: Bogdan w Październik 30, 2008, 15:18:21 pm
okazalo sie ze sady sa dobre i a problem jest z katalizatorem przymierzam sie do wymiany bylem jeszcze u innego mechanika i stwierdzil ze blond pokazuje w katalizatorze a nie na sondzie wiec teraz przymierzam sie do wymiany zna ktos moze cene orginalnego katalizatora lub jakiegos zamiennika Jaguar 3.0 2003 pozdrowienia
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: golden jag w Październik 30, 2008, 15:23:15 pm
takich mam. odpowiadaja?
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: Bogdan w Październik 30, 2008, 18:03:58 pm
a ile bys sobie zyczył za te katalizatory i w jakim sa stanie ?? pozdrawiam
Tytuł: Odp: problem z kontrolka autodiagnostyli silnika
Wiadomość wysłana przez: golden jag w Październik 30, 2008, 18:35:23 pm
masz na pw.

Pozdrawiam,
Adam